Gjest angus. Skrevet 22. januar 2003 #1 Del Skrevet 22. januar 2003 Fra nettavisen TSJEKKIA: Bevegelse mot hysteriske kvinner Av: Lars Barth-Heyerdahl 22. jan 19:47 En gruppe menn i Tsjekkia har grunnlagt en ny bevegelse for å bekjempe hysteriske kvinnfolk og «den snikende nedbrytingen av maskuline rettigheter». Den Første Nasjonale Bevegelsen for Maskulinister stempler kvinner som kalde, hysteriske og forræderske sammenlignet med menn. – Det er sant at kvinner har lavere lønn enn menn. Det er også sant at noen kvinner opplever diskriminering på arbeidsplassen eller i samfunnet for øvrig. Men sannheten er at kvinner, i motsetning til menn, er mye mer forræderske, mer hysteriske og kaldere, sier foreningens grunnlegger Karel Petr til lokalavisen Mlada Fronta Dnes ifølge Ananonva. Bevegelsen vil konsentrere seg om å beskytte menn mot tortur, seksuell vold og mot å miste foreldreretten. – Vi vil ikke bli nok et politisk tulleparti, sier Petr." Noe slikt skulle vi hatt i Norge for 20 år siden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lavendel* Skrevet 22. januar 2003 #2 Del Skrevet 22. januar 2003 :evil: :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angus Skrevet 22. januar 2003 #3 Del Skrevet 22. januar 2003 her er linken http://www.nettavisen.no/servlets/page?sec...n=7&item=251500 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 22. januar 2003 #4 Del Skrevet 22. januar 2003 En gruppe Tjekkiske menn ja.... trenger jeg å si mer. Skjønner godt at de må ha noen å skylde på, jeg måtte overnatte i den Tjekkiske byen Most for noen år tilbake og det var det mest deprimerende stedet jeg noen gang har besøkt. Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. januar 2003 #5 Del Skrevet 23. januar 2003 "Men sannheten er at kvinner, i motsetning til menn, er mye mer forræderske, mer hysteriske og kaldere". ekte sladder og oppspinn. men man kan kanskje ikke vente annet? *ravna* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 23. januar 2003 #6 Del Skrevet 23. januar 2003 Akk, ja......... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 24. januar 2003 #7 Del Skrevet 24. januar 2003 "Men sannheten er at kvinner, i motsetning til menn, er mye mer forræderske, mer hysteriske og kaldere". ekte sladder og oppspinn. men man kan kanskje ikke vente annet? *ravna* For retten til og mene noe negativt om det motsatte kjønn tilhører ene og alene kvinnene???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Englepusen Skrevet 24. januar 2003 #8 Del Skrevet 24. januar 2003 Det der bryr meg akkurat der hvor ryggen skifter navn ;-p Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 24. januar 2003 #9 Del Skrevet 24. januar 2003 kjære gjest, alle kan da mene hva de vil. poenget mitt er at de ikke har noe grunnlag for å snakke om at dette er noe reelt. slik jeg ser det, så snakker de om variabler (hysteriske, kalde, osv) som ikke er målbare i den forstand at man kan hevde noe som helst. nei til kalde folk, liksom... på den andre siden så har vi målbare forskjeller som f.eks lønnsforskjeller. du skjønner nok forskjellen? *ravna* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lumbajack Skrevet 2. februar 2003 #10 Del Skrevet 2. februar 2003 et fornuftig tiltak mot noen kvinner, som faktisk er slik de beskriver. de finnes nemlig. menn klager mer over kvinner enn det kvinner tror. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 3. februar 2003 #11 Del Skrevet 3. februar 2003 Og de som ikke tror at menn klager mer over kvinner enn kvinner tror menn gjør, kan jo bare lese litt på Kvinneguiden. Forumet for frustrerte menn som elsker å klage mer over kvinner enn kvinner tror menn gjør. Maiken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå