Gå til innhold

Hva skal du gi til mannen i år?


Gjest Malina

Anbefalte innlegg

Ja, hva skal din kjære få til julegave i år?

Jeg sliter litt, og har ikke funnet så mye enda. Han har liksom "alt". Allikevel vet jeg om en del han trenger/har sagt han ønsker seg.

Til nå har jeg kjøpt vanntett pulsklokke siden han trener mye og i all salgs vær.

Jeg har også tenkt litt på fiskeutsyr, siden det alltids er noe han trenger av det, og det vet jeg han blir glad for.

Så har jeg tenkt på gavekort på en reise for oss to,men det må jeg tenke litt mer på.

Den mest personlige gaven i år blir nok kalenderen jeg snart skal begynne på,med bilder fra dette året vi har hatt sammen. :)

Hva har du tenkt på/kjøpt/laget?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet ikke om jeg tørr si det her. Tenk om han leser det :forvirret:

Det kan vi ikke ha noe av. Men det ligger i pris på 2000kr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det han ønsker seg, og jeg har ikke spurt ham enda, så jeg vet ikke hva det blir. Tipper at det blir en del bøker i allefall, og kanskje noe nytt til PC'en? Han er skikkelig datanerd og må alltid oppgradere et eller annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest -eline-

Er ikke helt sikker enda jeg... Vurderer å gi han noen musikkdvd-er som jeg vet han ønsker seg, har litt lyst til å kjøpe han mp3-spiller, men på en annen side så trenger han det ikke mye lenger (mindre reising nå som vi flytter sammen), samtidig så koster de han ønsker seg endel penger så...

Men tror uansett at jeg kommer til å kjøpe boka Norske fjelltopper til han, den vet jeg at han ønsker seg og det blir en fin bok som vi kan drømme oss litt borti gjennom den lange vinteren! Kanskje jeg kjøper noe turklær eller tursekk til han...

Endret av -eline-
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har kjøpt en bok han skal få, Best uten ball som er en bok med bare fotballsitater. Han leser så mye, men fotball er alltid bra.. Tenkte også han skulle få sesong 1 av Prison Break. Må finne på mer siden han har bursdag bare noen dager før jul :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guapamannen er veldig nyskjerrig

og Guapamannen kjenner nicket til kona si.....

Kan ikke skrive det... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barbermaskin.

Kortetui (med etternavnet hans gravert inn).

+ noe annet som jeg ikke har funnet på enda. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hørte på radioen i dag om en ny bok som har kommet, "kokebok for gutter". Får kjøpe den også, han har godt av å lage annet enn pølser og egg og bacon (eneste han kan)..

denne =)

Endret av Gitte
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snikkelora

Er egentlig veldig usikker selv, men vurderer en soseong med ett eller annet på DVD og kanskje nye sommerdekk til bilen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

uh...så heldige dere er. Spurte mannen min i dag senest hva han ønska seg. Fikk et litt sånn "se-i-taket-blikk" mens han tok seg til haka og "hmmmmm'et" i lang tid. Tenkte han kom fram til et svar etter den lange hmm'inga så jeg var jo spent da...ja, på å få en liten liste sånn at jeg har no' å velge ut fra. Men hva fikk jeg? Et "nei, jeg vet ikke. Har jo alt jeg trenger så..."

Hmpfff....

Var så greit i fjor - da ønska han seg klokke og jeg kunne puste letta ut - men i år? I don't have a clue.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

min kjære forteller heller ikke hva han ønsker seg. Han er kjempevanskelig, så da kjøper jeg noe jeg tror han liker, uten at han har ytret noe ønske om å få det... enkelt og greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er mye han ønsker seg egentlig, han vil bare ikke si det.

Men jeg har vurdert ett par ting.

DVD opptaker med hard disk

Ny mobil

Han trenger klær, men jeg synes det er så kjedelig å gi det til jul. Dessuten så trenger han pologensere før jul. De han har nå er snart utslitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uh...så heldige dere er. Spurte mannen min i dag senest hva han ønska seg. Fikk et litt sånn "se-i-taket-blikk" mens han tok seg til haka og "hmmmmm'et" i lang tid. Tenkte han kom fram til et svar etter den lange hmm'inga så jeg var jo spent da...ja, på å få en liten liste sånn at jeg har no' å velge ut fra. Men hva fikk jeg? Et "nei, jeg vet ikke. Har jo alt jeg trenger så..."

Hmpfff....

Var så greit i fjor - da ønska han seg klokke og jeg kunne puste letta ut - men i år? I don't have a clue.....

Kommer du ikke på noe eller? Jeg lagrer ofte ting gjennom året langt bak i hodet, og tar det frem mot julen...Ting som "det skulle jeg hatt", "det trenger jeg/vi"...

;) Men skjønner at det er vanskelig når de har "alt". Kjæresten min kommer heller ikke på så mye- ihvertfall sier han det ikke,så det gjelder å følge litt med på hva de trenger og kunne ha interesse av å få.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe just presis Malina! Nå er han jo sånn ihuga jakter. Flakser i skauen på høsten og skyter på alt som beveger seg og sier "moooohh" (eller det elgen sier :ler:) så kanskje noe til jakt? Hm...men han HAR jo alt til det også.... Jaja, finner vel no' vil jeg tro. Men nye sokker og truser blir det IKKE!! :ler2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barbermaskin.

Kortetui (med etternavnet hans gravert inn).

+ noe annet som jeg ikke har funnet på enda. :)

Åja.. Kortetui med inngravert navn.. Så smart!

Det tror jeg at jeg skal prøve på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...