Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

vi bodde på et glimrende hotell sist vi var der, men hva søren het det igjen????? må tenke.....

Videoannonse
Annonse
Gjest London-digger
Skrevet
Noen som vet om hotell under 1000,- pr. natt for dobbeltrom i nærheten av shoppingområder? Eller i nærheten av T-banestasjoner (og da mener jeg nærhet, ikke 1 km fra...)

Jeg vil også ha tips til dette! Planlegger tur til London nå i høst, må nok snart få ut fingeren og bestille... :)

Skrevet
Vi har ofte vært litt uheldige med hotell i London ved bestilling på nettet. Alt ser fint og flott ut og så viser det seg at bildene lyver veldig!

Så vi håper nå at noen har anbefalinger til bra hotell i prisklasse 1000,- og nedover pr. natt for dobbeltrom. Helst sentralt i forhold til Tube'n. Takknemlig for svar!

Jeg vil på det varmeste anbefale the commodore hotel, som ligger rett ved Hydepark, bodde der med kjæresten min i 3 netter, vi fikk himmelseng og greier til en super bra pris.

http://www.hotel-commodore.com/

Må oppleves!!!!

Skrevet
Jeg anbefaler St.Giles hotell, hvor jeg har bodd flere ganger, både sammen med venner og sammen med samboer. Det ligger i en sidegate til Oxford Street, og man slipper derfor å kjøre taxi (kanskje bare hjem til hotellet om ettermiddagen når du har gått og shoppet i mange,mange timer :) ).

De har egen hjemmeside, og prisnivået er helt OK.

Da har vi booket St Giles. (Jippi! Jeg skal til London! :hoppe: ) Fant ut at det hotellet var greit i forbold til Tube'n og så har vi ikke bodd i akkurat det området før, så artig med noe nytt.

Takk for tips alle sammen :) , skal spare de andre tipsene til senere siden vi pleier å dra til London omtrent en gang i året.

Skrevet

Lurer på om jeg vil å ha det hotellet!

Men lurer på en ting.

Når man bestiller flybillett, hotellrom osv.

Må man ha penger på kortet da som de trekker fra når man bestiller?

Skrevet

Det beste hotellet jeg har bodd på i London er Hazlitts Hotel i Soho. Deilig og romantisk hotell med gamle himmelsenger og store bad med badekar med løveføtter!

Da bor man rett nedenfor Oxford Street, har restuaranter og teater +++ rett rundt hjørnet og er midt i smørøye i London!! T-banestasjonen Tottenham Court Road er 2 minutter unna.

200-255 £ per natt. Men verdt hver eneste krone/pund!!

http://www.hazlittshotel.com/hub.cfm

Skrevet
Lurer på om jeg vil å ha det hotellet!

Men lurer på en ting.

Når man bestiller flybillett, hotellrom osv.

Må man ha penger på kortet da som de trekker fra når man bestiller?

Eurocard eller annet kredittkort er det jo ikke penger på, men det var vel ikke det du mente, ikke sant?

Når man bestiller flybilletter med vanlig visakort må man ha penger på kortet tror jeg. Jeg har iallefall ikke muligheter for å overtrekke mitt vanlige visakort.

Når det gjelder hotell så er det ofte slik at hotellet bare skal ha sikkerhet ved å få kortnummeret når man bestiller men at man først betaler når man kommer til hotellet evt. etter hotelloppholdet er ferdig. Dette står nok oppgitt når man bestiller, gjorde iallefall det når vi booket St. Giles i går. Vi betaler først når vi kommer til London.

Skrevet
Det beste hotellet jeg har bodd på i London er Hazlitts Hotel i Soho. Deilig og romantisk hotell med gamle himmelsenger og store bad med badekar med løveføtter!

Da bor man rett nedenfor Oxford Street, har restuaranter og teater +++ rett rundt hjørnet og er midt i smørøye i London!! T-banestasjonen Tottenham Court Road er 2 minutter unna.

200-255 £ per natt. Men verdt hver eneste krone/pund!!

http://www.hazlittshotel.com/hub.cfm

Hørtes supert ut. Når jeg blir rik skal jeg bo på det hotellet...

Skrevet
Eurocard eller annet kredittkort er det jo ikke penger på, men det var vel ikke det du mente, ikke sant?

Når man bestiller flybilletter med vanlig visakort må man ha penger på kortet tror jeg. Jeg har iallefall ikke muligheter for å overtrekke mitt vanlige visakort.

Når det gjelder hotell så er det ofte slik at hotellet bare skal ha sikkerhet ved å få kortnummeret når man bestiller men at man først betaler når man kommer til hotellet evt. etter hotelloppholdet er ferdig. Dette står nok oppgitt når man bestiller, gjorde iallefall det når vi booket St. Giles i går. Vi betaler først når vi kommer til London.

Ok :)

Jeg har bare visa da, men det holder vel?

Bare sånn at jeg ikke trenger alle pengene for hotellet og flybilletten på en gang..

Skrevet

Hiver meg på denne tråden, planlegger litt en tur til London snart... :)

Skrevet
Ok :)

Jeg har bare visa da, men det holder vel?

Bare sånn at jeg ikke trenger alle pengene for hotellet og flybilletten på en gang..

Det holder fint med visa, men jeg tror nok du blir trukket for flybilletten. Når det gjelder hotellet sjekk det ut når du bestiller, den infoen kommer sikkert opp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...