Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vi har ofte vært litt uheldige med hotell i London ved bestilling på nettet. Alt ser fint og flott ut og så viser det seg at bildene lyver veldig!

Så vi håper nå at noen har anbefalinger til bra hotell i prisklasse 1000,- og nedover pr. natt for dobbeltrom. Helst sentralt i forhold til Tube'n. Takknemlig for svar!

Videoannonse
Annonse
Gjest glamourgirl
Skrevet

Kjæreste-eller vennetur? Jeg pleier bo på KFUK-hjemmet hvis jeg ikke skal på sånn kjæreste-ferie ;)

Fra 300 per natt, Notting Hill, og all mat inkludert hvis en vil. Mer penger på å shoppe :)

Skrevet

Sist vi var i London bodde vi på Henry VIII. Vi fant et bra tilbud gjennom HotelConnect. Rommene var rene og greie, fint med vifte i taket fordi det var så varmt. Badene var nyoppussende, flislagte og flotte. Basseng i kjelleren var det også, og frokosten var god. Hotellet ligger bare noen minutters gange fra to T-banestasjoner og bare 10 minutter fra Paddington Stasjon.

Skrevet

Det er kjærestetur.

Er forresten litt skeptisk til altfor gamle hoteller, har opplevd mus på rommet i Bayswaterdistriktet for et par år siden...

Gjest glamourgirl
Skrevet

Ah, da er ikke K nødvendigvis stedet, men de har dobbeltrom...

Skrevet

Slenger meg på denne :)

Skal kjøpe et reise i julegave til london til sambo :)

Og sef skal jeg være med :sjarmor:

trenger gode hotell tips, har aldri vært der, så vet ikke hvor de forkjellige tingene er

Skrevet
Det er kjærestetur.

Er forresten litt skeptisk til altfor gamle hoteller, har opplevd mus på rommet i Bayswaterdistriktet for et par år siden...

Ingen mus på Henry VIII i allefall. Kan også anbefale Royal Lancaster, som ligger litt i samme området så det er også nært T-banen. Ligger rett ved Kensington Gardens. Litt dyrere, men også finere, hotell. Nydelig frokost med stort utvalg.

Skrevet

Columbia Hotel i Bayswater! Her har du litt god plass og skikkelig forkost i forhold til andre hoteller i London. Standarden er jo ikke særlig god der....

Vi bodde der for noen uker siden, betalte 4000 kr for 4 netter.

Se her: http://www.columbiahotel.co.uk/

God tur!

Skrevet

Nå fikk ikke jeg med meg når du skulle dit?? Saken er den at jeg bor og studerer i London nemlig, så jeg tenkte å sjekke ut litt hoteller for en romantisk aften med elsklingen min der, jeg også :sjarmor:

Kan jo komme tilbake hit med litt feedback når jeg har trasket litt rundt. Vi vil bare tilbringe en natt da siden jeg bor her. Men om dere skal se show/teater lønner d seg å kjøpe en pakke med både billetter og hotell.

skal bli så morro atte... :)

Skrevet

Loquita,

turen er bare på planleggingsstadiet foreløpig. Men har pleid å være i London hvert år og har ikke fått vært der i år så det er muligheter for at det kan bli i høst, dør etter å dra! Men tror det er mer realistisk at det blir over jul en gang.

Skrevet

Vi pleier å bo på Central Park Hotel i Bayswater/Queensway-området. Det ligger ikke så langt fra Henry VIII som Arkana nevner, og de to er ganske like, tror jeg. (Har bare sett Henry VIII utenfra).

Vi betaler rundt 800 kroner per rom per natt, det ligger sentralt i forhold til både Queensway og Bayswater t-banestasjoner, og ligger i et rolig strøk. Passer oss perfekt, i hvert fall!

Skrevet

Hvordan er det med shopping da?

Ligger shoppingsetedene overalt, eller på en mer samlet område?

Jeg vil vøre litt nær det:)

Skrevet
Columbia Hotel i Bayswater! Her har du litt god plass og skikkelig forkost i forhold til andre hoteller i London. Standarden er jo ikke særlig god der....

Vi bodde der for noen uker siden, betalte 4000 kr for 4 netter.

Se her: http://www.columbiahotel.co.uk/

God tur!

Enig, men ikke bestill fra nettsiden deres, velg en agent. Jeg fant en ved å søke på "cheap hotel london" eller noe sånt. Betalte ikke så mye, tror jeg.

Skrevet

Hei igjen!

Nå ser det ut som om London-turen kanskje kunne bli i høst allikevel så da er det høyst aktuelt med tips om hotell.

Fikk jo mye bra fra dere sist men ser at alle ligger i Queensway/Bayswater-området og jeg kunne godt tenke meg å prøve å bo et annet sted. Det er kun der eller i Kensington jeg har bodd tidligere, så artig med noe nytt.

Noen som vet om noe?

Skrevet

Jeg anbefaler St.Giles hotell, hvor jeg har bodd flere ganger, både sammen med venner og sammen med samboer. Det ligger i en sidegate til Oxford Street, og man slipper derfor å kjøre taxi (kanskje bare hjem til hotellet om ettermiddagen når du har gått og shoppet i mange,mange timer :) ).

De har egen hjemmeside, og prisnivået er helt OK.

Skrevet

Noen som vet om hotell under 1000,- pr. natt for dobbeltrom i nærheten av shoppingområder? Eller i nærheten av T-banestasjoner (og da mener jeg nærhet, ikke 1 km fra...) Og hvor er det best shopping?

Gjest LilSweetie
Skrevet
Hvordan er det med shopping da?

Ligger shoppingsetedene overalt, eller på en mer samlet område?

Jeg vil vøre litt nær det:)

Og hvor er det best shopping?

Hovedshoppinggaten er Oxford Street, der hoydepunktet er en sinnsykt stor Topshop, men ellers er det shopping "overalt". Det spors hva man er ute etter. Covent Garden, Notting Hill/Portebello Road og Camden Market har alle forskjellig type shopping. (og massemasse andre steder!)

Men for klassisk nordmenn paa helgetur i London og vil kjope mainstream-klaer pleier som sagt Oxford street aa vaere hovedgaten.

Skrevet

Shopping jeg er ute etter er vel "vanlige" plagg men som man ikke finner i norge.

Vil undersøke litt i london, og se på ting.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...