animelona Skrevet 20. oktober 2006 #21 Skrevet 20. oktober 2006 Leste bak på deodoranten min, og det er aluminium i den også! Tror jeg vil prøve den på helsekosten. Hva het den?
ceca Skrevet 22. oktober 2006 #22 Skrevet 22. oktober 2006 Det lurer jeg ogå på. Også hva shampoo/balsmen heter? Det finnes flere biopater i Oslo. Er det lov å legge ut link? Vet han her er flink - http://www.biopati.no/
Gjest Gjest TS Skrevet 26. oktober 2006 #23 Skrevet 26. oktober 2006 Deodoranten jeg bruker nå heter SANTE kristall roll-on fra SANTE naturkosmetikk.
Gjest Gjest Skrevet 13. november 2006 #24 Skrevet 13. november 2006 Deodoranten jeg bruker nå heter SANTE kristall roll-on fra SANTE naturkosmetikk. ← hvor får man kjøpt denne? hvis den ikke er særlig tilgjengelig i trondheim, er det noen som vet av tilsvarende deoaderanter uten aluminium og hvemvethva her? ts beskriver en del av mine hårproblemer, og jeg har nok brukt en slik "nei" deoderant i snart 3 år nå, så...
Gjest Yoghurt Skrevet 24. november 2006 #25 Skrevet 24. november 2006 hm, jeg må tillate meg selv å dytte på denne, skrev aldri noen post selv da gjest over stilte spørsmål som jeg lurte på, men så glemte jeg helt emnet og nå ser jeg at det ikke er svart på så ja, hvor får man kjøpt denne deoderanten eller liknende? SANTEnaturkosmetikk har jeg aldri hørt om..
Gjest Gjest Skrevet 24. november 2006 #26 Skrevet 24. november 2006 Tass på første og beste helsekost og spør etter "saltdeodorant" eller "krystalldeodorant"
Gjest Yoghurt Skrevet 24. november 2006 #27 Skrevet 24. november 2006 Tass på første og beste helsekost og spør etter "saltdeodorant" eller "krystalldeodorant" ← ok, takk for at du tok deg tid til å svare en som desverre har en tendens til å måtte få noen ting meget inn med teskje
Ciara Skrevet 24. november 2006 #28 Skrevet 24. november 2006 Dette kunne jeg også veldig godt tenke meg å prøve, jeg har tro på slike ting. Og siden jeg har hatt litt småproblemer i det siste, hadde det vært interessant å vite om de skyldes ubalanse i vitaminer og mineraler...
tjamsa Skrevet 24. november 2006 #29 Skrevet 24. november 2006 Hvordan er det med e-stoffer? Er det ikke like viktig å begrense inntaket av disse, eller er det ubetydelig i forhold?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå