Gå til innhold

Hårpoblemer

Fremhevede innlegg

Skrevet

Leste bak på deodoranten min, og det er aluminium i den også! :overrasket: Tror jeg vil prøve den på helsekosten. Hva het den?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det lurer jeg ogå på. Også hva shampoo/balsmen heter?

Det finnes flere biopater i Oslo.

Er det lov å legge ut link?

Vet han her er flink -

http://www.biopati.no/

Gjest Gjest TS
Skrevet

Deodoranten jeg bruker nå heter SANTE kristall roll-on fra SANTE naturkosmetikk.

• 3 uker senere...
Skrevet
Deodoranten jeg bruker nå heter SANTE kristall roll-on fra SANTE naturkosmetikk.

hvor får man kjøpt denne? hvis den ikke er særlig tilgjengelig i trondheim, er det noen som vet av tilsvarende deoaderanter uten aluminium og hvemvethva her? ts beskriver en del av mine hårproblemer, og jeg har nok brukt en slik "nei" deoderant i snart 3 år nå, så...

• 2 uker senere...
Skrevet

hm, jeg må tillate meg selv å dytte på denne, skrev aldri noen post selv da gjest over stilte spørsmål som jeg lurte på, men så glemte jeg helt emnet og nå ser jeg at det ikke er svart på så ja, hvor får man kjøpt denne deoderanten eller liknende? SANTEnaturkosmetikk har jeg aldri hørt om..

Skrevet

Tass på første og beste helsekost og spør etter "saltdeodorant" eller "krystalldeodorant" :)

Skrevet
Tass på første og beste helsekost og spør etter "saltdeodorant" eller "krystalldeodorant" :)

ok, takk for at du tok deg tid til å svare en som desverre har en tendens til å måtte få noen ting meget inn med teskje :ler::klem:

Skrevet

Dette kunne jeg også veldig godt tenke meg å prøve, jeg har tro på slike ting. Og siden jeg har hatt litt småproblemer i det siste, hadde det vært interessant å vite om de skyldes ubalanse i vitaminer og mineraler...

Skrevet

Hvordan er det med e-stoffer? Er det ikke like viktig å begrense inntaket av disse, eller er det ubetydelig i forhold?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...