Gå til innhold

Er jeg den eneste som er forvirret her?

Gjest Miss_alexandria

Anbefalte innlegg

Gjest Miss_alexandria

Nå begynner jeg å lure på om jeg bare skal skrive i den ene tråden at jeg har trent, spist sunt osv, eller om jeg skal skrive i de to andre også... også liksom, hvilken tråd skal jeg velge...

Eller er det slik at dere har faste tråder dere svarer i ang treningen deres? Det var liksom det jeg gjorde, men nå var det så mange tråder som egentlig går ut på det samme :sprettoy:

Si meg, bare jeg som er litt lost? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Miss_alexandria
Nå begynner jeg å lure på om jeg bare skal skrive i den ene tråden at jeg har trent, spist sunt osv, eller om jeg skal skrive i de to andre også... også liksom, hvilken tråd skal jeg velge...

Eller er det slik at dere har faste tråder dere svarer i ang treningen deres? Det var liksom det jeg gjorde, men nå var det så mange tråder som egentlig går ut på det samme :sprettoy:

Si meg, bare jeg som er litt lost?  :sjenert:

Tydeligvis ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men spiser du usunt, og av en eller annen grunn føler for å skrive om det, må du gjerne ta et besøk innom usunntråden også ;)

Endret av Sprilla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men spiser du usunt, og av en eller annen grunn føler for å skrive om det, må du gjerne ta et besøk innom usunntråden også  ;)

Fysjom

:fy_fy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Miss_alexandria
Men spiser du usunt, og av en eller annen grunn føler for å skrive om det, må du gjerne ta et besøk innom usunntråden også  ;)

Pøh, ikke nødvendig! :forvirret:

Jeg gjør jo ikke slikt, jeg! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...