Gjest Miss_alexandria Skrevet 9. oktober 2006 #1 Del Skrevet 9. oktober 2006 Nå begynner jeg å lure på om jeg bare skal skrive i den ene tråden at jeg har trent, spist sunt osv, eller om jeg skal skrive i de to andre også... også liksom, hvilken tråd skal jeg velge... Eller er det slik at dere har faste tråder dere svarer i ang treningen deres? Det var liksom det jeg gjorde, men nå var det så mange tråder som egentlig går ut på det samme Si meg, bare jeg som er litt lost? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miss_alexandria Skrevet 11. oktober 2006 #2 Del Skrevet 11. oktober 2006 Nå begynner jeg å lure på om jeg bare skal skrive i den ene tråden at jeg har trent, spist sunt osv, eller om jeg skal skrive i de to andre også... også liksom, hvilken tråd skal jeg velge... Eller er det slik at dere har faste tråder dere svarer i ang treningen deres? Det var liksom det jeg gjorde, men nå var det så mange tråder som egentlig går ut på det samme Si meg, bare jeg som er litt lost? ← Tydeligvis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lene* Skrevet 12. oktober 2006 #3 Del Skrevet 12. oktober 2006 Bare bry deg om "min tråd" du Den har vel vært der lengst tror jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miss_alexandria Skrevet 18. oktober 2006 #4 Del Skrevet 18. oktober 2006 Bare bry deg om "min tråd" du Den har vel vært der lengst tror jeg! ← Okei, da gjør jeg det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lene* Skrevet 19. oktober 2006 #5 Del Skrevet 19. oktober 2006 Bra valg hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 19. oktober 2006 #6 Del Skrevet 19. oktober 2006 (endret) Men spiser du usunt, og av en eller annen grunn føler for å skrive om det, må du gjerne ta et besøk innom usunntråden også Endret 19. oktober 2006 av Sprilla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lene* Skrevet 20. oktober 2006 #7 Del Skrevet 20. oktober 2006 Men spiser du usunt, og av en eller annen grunn føler for å skrive om det, må du gjerne ta et besøk innom usunntråden også ← Fysjom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 24. oktober 2006 #8 Del Skrevet 24. oktober 2006 Fysjom ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miss_alexandria Skrevet 26. oktober 2006 #9 Del Skrevet 26. oktober 2006 Men spiser du usunt, og av en eller annen grunn føler for å skrive om det, må du gjerne ta et besøk innom usunntråden også ← Pøh, ikke nødvendig! Jeg gjør jo ikke slikt, jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå