Gå til innhold

dobbelhake gå tilbake

Fremhevede innlegg

Skrevet

hei, noen tips til å trene bort dobbelthakefett..det hadde vært fint..

Videoannonse
Annonse
Gjest Miss_alexandria
Skrevet
hei, noen tips til å trene bort dobbelthakefett..det hadde vært fint..

Det er omtrent umulig å punkt slanke seg på kroppen. Du må nok trimme litt mer ;)

Men det hadde vært veldig kjekt hvis det var mulig ;)

Skrevet

Det beste rådet jeg kan komme med er å sove med plastfolie under haka knyttet fast opp hodet.

Det funker som bare det!

Og hvis du skaffer litt leier på helsekosten og smører på haken først så fjerner du eventuellt "skrukkehud" i tillegg.

Men den blir helt borte med bare plastfoile.

:)

• 1 år senere...
Skrevet
Det beste rådet jeg kan komme med er å sove med plastfolie under haka knyttet fast opp hodet.

Det funker som bare det!

Og hvis du skaffer litt leier på helsekosten og smører på haken først så fjerner du eventuellt "skrukkehud" i tillegg.

funker dette?.. skeptisk*..:)

Gjest hyggelig
Skrevet

Når noe virker for godt til å være sant så er det ofte det... ;)

Skrevet

Det funker som bare det!

haha

Gjest Gjest
Skrevet

Noen jeg har sett er tynne ,men med dobbelthake.Da hjelper jo ikke slanking..Noen har det bare,genetisk,arvelig osv.Men hvis man spiser mye sukker sjokolade osv.kan det samle seg under haka og på magen...

Skrevet

jeg har hørt at å klapse med oversiden av hånda på dobbelthaka visstnok skal fungere.IKKE HARDT da det skal ikke gjøre vondt.

Gjest Gjest
Skrevet

Det funker som bare det!

Billig, og skaffer litt humor i sengen, jo, dette høres bra ut! :ler: Og de skader jo ikke om det i tillegg skulle fungere.

Skrevet

jepp det går. ansiktsfett er vanskelig å få, og bli kvitt.

Men jeg har tittet på min venninde som nylig giftet seg, hun hadde ikke dobbelthake lenger, noe hun hadde for bare 2 måneder siden.

Hun har trent og løpt mye vet jeg, det er nok derfor.

Gå ned sakte og sunnt, så forsvinner den.

Glem ikke å stikke haken din mer ut! Det kjennes teit ut, men ser fabelaktig ut, oxo på bilder. Lang slank hals.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...