Gå til innhold

PMS-bølge på KG?

Gjest Lea

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Minnie Emmerdale

En CD med Yogamusikk kan være fin å ha, det finnes svært mange av dem så de er lette å få tak i. Det er ikke alltid jeg bruker musikk men noen ganger så er det fint.

Yogamatte er viktigere enn musikk, og husk at Yoga skal utføres i behagelige klær og helst barbent. Jeg bruker en tynn jerseybukse og singlet, det er det beste.

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis de derre tuppedeisene har yoga-et ferdig, så er det vel trygt tenker jeg... :ler:

Men jeg tviler på at det noen gang kommer til å bli PMS-fritt her inne..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde K S

For det første håper jeg dere har fått mensen nå.

Milla ; det du sier om yoga er riktig. Alle burde prøve dette.

Dersom folk slutter å provosere Milla så kanskje Milla også slutter å provosere. Synes det har blitt mye hets på henne, men les gjennom innleggene og se at det ikke er alltid hun som begynner !

Dessuten ; litt "premenstruelle" meninger får jo fatt på diskusjonene. Men det forbauser meg at folk som er inne på en DISKUSJONSSIDE ikke kan diskutere sak men ofte også slenge på hvor sinnsyk den som har skrevet et av de andre innleggene er !!!!!!!!!!

OG JA JEG ER PREMENSTRUELL ALLTID I DAGENE FØR...........

Jeg liker det , får ut mye damp da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom folk slutter å provosere Milla ? Dette går begge veier såvidt jeg vet. Ikke kom å si at vi / folk provoserer Milla fordi hun har sterke meninger og ofte mener noe annet enn "bermen". Å ha egne meninger er noen jeg setter stor pris på. Men egne og sterke meninger trenger ikke skvises ned på andre og man må ikke påstå at folk er lite intelligente eller liknende bare fordi andre ikke deler denne forståelsen / disse meningene.

Vi er alle ulike og takk og lov for det : - ) Det er for liten respekt for hverandre fortiden synes jeg. Det har endel uheldige utfall. Kommer mye møkk herfra og derfra som ikke hører hjemme hos folk med vanlig folkeskikk. (folkeskikk gjelder også på nettet, folkens!)

Dette er igrunn ekkelt,- at det blir flere og flere tråder som omhandler Milla. (Ikke særlig koselig for hverken Milla eller andre brukere egentlig.) Og de fleste blir kritiske og rosende om hverandre. Jeg synes Milla har mange gode poenger, og det er mange som setter pris på hennes råd her og der. Spesielt moro er det å høre om hennes interiør / mote - sans og hennes kreasjoner. Og at hun har gode kunnskaper innen velvære og trening. Men hun som alle andre må kunne respektere andres meninger (selv om de andre liker grilldress og er fra bøgda).

Og jeg er LUT LEI AV GJESTER OG ENKELTE SJELDNE BRUKERE HER SOM KOMMER MED EKLE OG IRRELEVANTE OPPGULP BARE FOR Å VÆRE EKLE OG PROVOSERENDE. Det er greit å ha et visst GRUNNLAG for å kritisere, ikke sant ? Et litt realistisk grunnlag, ikke et imaginært grunnlag.

Tror det er flere her som må jobbe litt med seg selv her jeg. Og jeg med.

Har litt pms av og til før den røde uken, men jeg har sterke meninger hele måneden jeg. Gidder ikke skylde på PMS. Og jeg tror ikke jeg er alene med å være sånn :) Jeg har en helt egen mening, selv om den av og til kan samstemme med andres mening. Og hva så om den gjør det ? Jeg er også lei alle som sier vi mener ditt fordi alle andre mener ditt.... "Alle er enige med hverandre-pisspreik" Hallo ? Skal vi mene det stikk motsatte da ? Bare fordi vi mener det flertallet mener av og til ? Nei, så pokker om jeg vil ! Jeg sier her hva jeg mener og det ville jeg også sagt IRL.

Ble litt rotete her, men bottom line is :

Rettferdighet - relevanse - gjensidig respekt, er stort sett min filosofi. Er man ekkel og usaklig mot noen, bør man regne med å få samme behandling tilbake.

"Du skal være mot andre som du vil andre skal være mot deg" :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Okej da................

Milla har egne meninger og måten de blir fremlagt på kan ofte oppfattes som at hennes meninger er det eneste riktige. Det kommer kanskje av at det skjelden blir sagt ; "jeg mener" før meningen kommer og da kan det høres bastant ut.

Synes noen av de vanvittige innleggene er irriterende og noen er bare morsomme ! MEN er enig i at gjester kan holde seg unna med stupide innlegg. Jeg legger uansett mer merke til innlegg som er skrevet av "kjente personer".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har heldigvis ikke PMS, men kunne gjerne ha lyst å prøve Yoga. Noe annet jeg også kunne tenkt meg er thai chi, ser helt herlig ut.

:blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

T'ai Chi er utrolig spennende! Det finnes utallige variasjoner på hvordan dette kan utføres, så jeg kan anbefale det på det sterkeste! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...