Gjest Anonymous Skrevet 21. januar 2003 #1 Del Skrevet 21. januar 2003 Jeg ønsker å kjøpe småstoler og bord, gjerne en benk også til barna mine. (Sånne som de kan ha på barnerommet der de kan sitte og leke ved.)Jeg vil male dem og sette et eget preg på dem, så de må vere ubehandlede. Jeg tror jeg har sett noen på JYSK, kan det stemme. Det hadde vært flott om noen visste om stoler der du kan løfte på setet for å ha leker under det, de hadde vært perfekte!! Ellers kan jeg kanskje prøve å lage dem selv også... Mange takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Andungen~ Skrevet 21. januar 2003 #2 Del Skrevet 21. januar 2003 Hei! IKEA har jo en del barnemøbler. Jysk har også hatt det tidligere i allfall. Nå det gjelder benker slik som du forklarer så jeg det på OBS i forrige uke. De så veldig fine ut... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 21. januar 2003 #3 Del Skrevet 21. januar 2003 Ide Skeidar har ubehandlet stoler/bord til barn. Driver og maler selv så jeg handler der. Stolene koster her kr.129, men av og til er det tilbud på de til 99,-. Husker ikke pris på bord. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 21. januar 2003 #4 Del Skrevet 21. januar 2003 IKEA har masse tøffe og praktiske barnemøbler ja. Skulle nesten ønske at jeg var ennå litt mindre enn det jeg er :oops: noen ganger. Vet ikke om de har noe med oppbevaring i seter, men det skulle ikke forundre meg! Ta en titt på www.ikea.no. Mulig at du finner noe der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Veronika28 Skrevet 22. januar 2003 #5 Del Skrevet 22. januar 2003 Heisann =) Vi har settet fra Jysk - benk m/oppbevaring, stol og bord. Men dette er behandlet, noe som sikkert er veldig upraktisk når det skal males =) Jeg vil nok også prøvd IKEA =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. januar 2003 #6 Del Skrevet 22. januar 2003 Hei, Ikea har masse fint, men du kan alikevel prøve : http://www.jysk.com/jysk/no/front/offer-fr...offer-front.htm bare klikk deg inn på møbler( barnemøbler side 21) Camilla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Montezuma Skrevet 23. januar 2003 #7 Del Skrevet 23. januar 2003 Bohus og Skeidar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå