Gjest ¤Ronja¤ Skrevet 8. oktober 2006 #1 Del Skrevet 8. oktober 2006 Svigerinna mi har nett flytta sammen med ny mann, og dei har framleis liten plass. Nokon som har tips til noko genialt dei kan få i julegåve av meg og mannen? Dei ynskjer seg ingenting, og har ingen spesielle interesser. Dei er i 30-åra. Vi brukar å gi gåver på eit par hundre kroner til kvarandre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 8. oktober 2006 #2 Del Skrevet 8. oktober 2006 en el-dings? (brødrister, vannkoker, riskoker, smørbrødjern, osv?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 8. oktober 2006 #3 Del Skrevet 8. oktober 2006 Om de ønsker seg noe stort kan dere jo gå sammen med resten av familien. Spør hva de ønsker seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Ronja¤ Skrevet 8. oktober 2006 #4 Del Skrevet 8. oktober 2006 en el-dings? (brødrister, vannkoker, riskoker, smørbrødjern, osv?) ← Trur dei har proppa kjøkkenet fullt av alt dei vil ha allereie. Dei er på jakt etter noko større, så neste jul blir det nok lettare å finne noko til dei, men i år er det vaaanskeleg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 8. oktober 2006 #5 Del Skrevet 8. oktober 2006 I verste fall: Gavekort på IKEA. Om du liker å lage ting: Hva med et hjemmemalt servise? Du kan jo gi nye deler etterhvert, trenger ikke male alt på en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 8. oktober 2006 #6 Del Skrevet 8. oktober 2006 En god flaske vin og evt. noen fine stearinlys? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Ronja¤ Skrevet 8. oktober 2006 #7 Del Skrevet 8. oktober 2006 Altså, når eg skreiv at dei er på jakt etter noko større, så meinte eg større plass å bu! Hehe... Kunne godt tenkt meg å gitt dei servise, men dei har det dei treng, og har absolutt ikkje plass til noko meir enno! En god flaske vin og evt. noen fine stearinlys? ← That`s more like it! Noko i den gata kunne nok vore passande. *notere* Tar gjerne i mot fleire tips! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 9. oktober 2006 #8 Del Skrevet 9. oktober 2006 Til de som har det de trenger/har plass til, og ikke har plass til å få "noe å sette i skapet", så må jo kluet være "noe som forsvinner". Noe som spises/drikkes er et godt utgangspunkt ja. I tillegg til vin og stearinlys (fint utgangspunkt for en romantisk aften for to, evt med ei lita flakse massasjeolje?) er sjokolade alltid kjempegodt (da mener jeg ikke ei eske sfinx, men litt mer forseggjort sjokolade kanskje...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Ronja¤ Skrevet 9. oktober 2006 #9 Del Skrevet 9. oktober 2006 *noterer eksklusiv sjokolade* Lurer på om ei korg med kokebok, ei flaske vin, nokre lys, og kanskje nokon serviettar kunne ha vore noko? Noterer det som foreløpig tips! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. oktober 2006 #10 Del Skrevet 9. oktober 2006 Mat eller godt drikke! Hel spekeskinke eller fenalår, vin som noen andre sier, kurv med ost, kjeks rødvin? Alt som de liker og som kan nytes (spises). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 9. oktober 2006 #11 Del Skrevet 9. oktober 2006 Fin olje, kokebok, krydder... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bertine Skrevet 9. oktober 2006 #12 Del Skrevet 9. oktober 2006 Vin er jo alltid kjekt å få.. Det med en korg med diverse oppi hørtes veldig bra ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miami Skrevet 9. oktober 2006 #13 Del Skrevet 9. oktober 2006 Lurer på om ei korg med kokebok, ei flaske vin, nokre lys, og kanskje nokon serviettar kunne ha vore noko? Noterer det som foreløpig tips! ← Dette har vi gitt bort, og det har vært umåtelig populært. Hva med gavekort på kino e.l? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Ronja¤ Skrevet 9. oktober 2006 #14 Del Skrevet 9. oktober 2006 Mat eller godt drikke! Hel spekeskinke eller fenalår, vin som noen andre sier, kurv med ost, kjeks rødvin? Alt som de liker og som kan nytes (spises). ← Vi må gi dei gåvene ei stund før jul, så ferskvare er litt dumt, men vin skal dei i alle fall få! Fin olje, kokebok, krydder... ← *noterer* Kor får ein tak i fine oljar då? Og kor får ein tak i godt krydder? Vin er jo alltid kjekt å få.. Det med en korg med diverse oppi hørtes veldig bra ut! ← Kjekt du likte korg-ideen! Vi kjem nok til å gå for det, er genialt til desse, eigentleg! Dette har vi gitt bort, og det har vært umåtelig populært. Hva med gavekort på kino e.l? ← Der er ikkje kino der dei bur! Men vi går nok for korga ja, håpar det fell i smak hos dei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 9. oktober 2006 #15 Del Skrevet 9. oktober 2006 Kor får ein tak i fine oljar då? Og kor får ein tak i godt krydder? ← Her er det masse oljer på de store meny og ultrabutikkene. Lå en olje og eddik butikk på aker brygge før, men lurer på om den kanskje er lagt ned :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Ronja¤ Skrevet 9. oktober 2006 #16 Del Skrevet 9. oktober 2006 Kan ta ein kikk neste gong eg er i ein by.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Margrete_* Skrevet 2. november 2006 #17 Del Skrevet 2. november 2006 Hvis mannen er ny, hva med massasjeoljer eller spa tilbehør for å bruke hjemme ? Er de friluftsmennesker ? Sitteunderlag i tovet ull, fin termos eller drikkekopper. Sånne praktiske lure friluftsting som man aldri somler seg til å kjøpe men faktisk har bruk for. Lydbok - begge kan høre sammen Er de glade i å reise ? Hva med reisehåndbok til et sted de vil dra Hvis han er ny i familien, slektsbok fra din manns side. Sengesett eller håndduker - slites i en vanlig husholdning og vil alltid bli satt pris på. Strikk kjærestevotter http://home.no.net/hpjohnsn/strikking/kjaerestevotter_02.htm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 2. november 2006 #18 Del Skrevet 2. november 2006 En god flaske vin og evt. noen fine stearinlys? ← *noterer eksklusiv sjokolade* Lurer på om ei korg med kokebok, ei flaske vin, nokre lys, og kanskje nokon serviettar kunne ha vore noko? Noterer det som foreløpig tips! ← Fin olje, kokebok, krydder... ← Dette er iallefall ting som jeg ville satt pris på, og jeg er vel midt i målgruppen, selvom mannen min ikke er ny Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Ronja¤ Skrevet 2. november 2006 #19 Del Skrevet 2. november 2006 Dette er iallefall ting som jeg ville satt pris på, og jeg er vel midt i målgruppen, selvom mannen min ikke er ny ← Godt å høyre, vi går for dette nemleg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå