Malou Skrevet 17. oktober 2006 #41 Del Skrevet 17. oktober 2006 Hvor er du lengst da? Lange bein, lang overkropp, eller en kombi? Beina mine er hvertfall noen tommer for lange ← Kombi, litt for lang i både over- og underkropp med andre ord. Har for sikkerhets skyld funnet meg en mann som er mindre enn meg selv også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilletrollet Skrevet 17. oktober 2006 #42 Del Skrevet 17. oktober 2006 En dverghøne som har trått feil,iler ut i frykt for å bli tråkket på !! He he,nei da,synes dere er flotte og elegante jeg....sukk.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blanca Skrevet 17. oktober 2006 #43 Del Skrevet 17. oktober 2006 179 cm her, og stolt av det. Men ting irriterer, og fascinerer. sitat fra en thaimann som ruslet på stranden med hestene sine og småpratet med meg: "You are very BIG!!" ← Den har jeg også hørt i samme land. I tillegg til "What do you eat?". Da jeg skjønte at de mente høyde og ikke bredde gikk det greit, men jeg følte meg til tider temmelig anabol der nede... Blanca, 175 cm og kunne godt tenkt seg å ha vært enda høyere.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catwoman Skrevet 24. oktober 2006 #44 Del Skrevet 24. oktober 2006 Beina mine er hvertfall noen tommer for lange ← Har du ikke hørt at lange bein bare blir sett på som flott og sexy da? Jeg er 168 og er for stor for dverghøns, men for liten for kjempehøns føler jeg. Passer best i mellomhønsklassen igrunn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 24. oktober 2006 #45 Del Skrevet 24. oktober 2006 Har du ikke hørt at lange bein bare blir sett på som flott og sexy da? ← Det kan så være, men praktisk er det hvertfall ikke Men hvis jeg kunne velge ville jeg heller hatt de lange stilkene jeg har nå fremfor korte bein, bare så det er sagt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hufse-tufsa Skrevet 24. oktober 2006 #46 Del Skrevet 24. oktober 2006 For en fantastisk klubb med så mange slagferdige kvinner. Jeg har fått meg en god latter av mye av det som står skrevet her. Herlig humor. Jeg er 176.5 cm selv og har hatt mye komplekser pga høyde i oppveksten. Har også fått høre at "you are big"... Det blir stadig flere høye damer, så watch it. La oss trone avgårde i de nye støvlettene våre!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 29. oktober 2006 #47 Del Skrevet 29. oktober 2006 Får vel melde meg her jeg også, ettersom jeg er 171 m.o.h. (målt i strandkanten). Men er litt for liten til kjempehøne jeg og, synes jeg *sukk, passer egentlig ikke inn noe sted*. Men er mer kjempehøne enn dverghøne i allfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prestekrage Skrevet 30. oktober 2006 #48 Del Skrevet 30. oktober 2006 (endret) Der fant jeg hønsegården med inntakskrav som jeg innfridde. Er 176 cm. Lurer på om det er noe riv ruskende galt i toppen på meg (mulig lufta er for tynn) for shopping- genet mitt har nemlig ikke fått med seg at jeg igrunn er høy nok- jeg ender nesten alltid med å kjøpe meg sko med 3-4 cm hel.... Så både til hverdags og fest rager jeg oppe i 180... Men stortrives i høyden!!! Endret 30. oktober 2006 av prestekrage Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 31. oktober 2006 #49 Del Skrevet 31. oktober 2006 Får vel melde meg her jeg også, ettersom jeg er 171 m.o.h. (målt i strandkanten). Men er litt for liten til kjempehøne jeg og, synes jeg *sukk, passer egentlig ikke inn noe sted*. Men er mer kjempehøne enn dverghøne i allfall. ← Har nu oppdaget at det er en klubb for midi'er også, så jeg var nok litt for snar til å melde meg inn her. Jeg er visst feilplassert . Så jeg takker for selskapet og flytter mine 171 ut herfra . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
My Skrevet 14. november 2006 Forfatter #50 Del Skrevet 14. november 2006 (endret) Nå er det lenge siden det har vært noe action her. Min oppfordring er: Kom igjen, giganthøner, foren eder! Endret 14. november 2006 av My Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 22. november 2006 #51 Del Skrevet 22. november 2006 Det er tydeligvis så bra å være kjempehøne at vi ikke har behov for denne tråden i det hele tatt. Ingen som har opplevd noe traumatisk i det siste? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nèa Athina Skrevet 22. november 2006 #52 Del Skrevet 22. november 2006 Jeg melder meg inn Jeg er 175 cm. Vel det har ikke vært så mange traumer... Men, hmmm, det jeg syns er noe dritt med å være høy er at jeg aldri kan ha på meg sko høye heler. Samboer vil være høyest Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shatika Skrevet 22. november 2006 #53 Del Skrevet 22. november 2006 Melder meg inn jeg også Er 175 cm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fantus Skrevet 23. november 2006 #54 Del Skrevet 23. november 2006 Jeg melder meg inn Jeg er 175 cm. Vel det har ikke vært så mange traumer... Men, hmmm, det jeg syns er noe dritt med å være høy er at jeg aldri kan ha på meg sko høye heler. Samboer vil være høyest ← Sånn har jeg det også. På den annen side bare snubler jeg hvis jeg har høye hæler, så det er kanskje like greit? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 24. november 2006 #55 Del Skrevet 24. november 2006 Jeg hadde på meg høye heler (i allefall etter min standard) i et bryllup en gang. Det gikk forsåvidt veldig fint inntil en småbrisen forlover svingte meg litt vel heftig rundt på dansegulvet... Selvfølgelig var det noen som foreviget hendelsen. Takk til den som kom opp med ideén om om å ha et engangskamera på hvert bord. Jeg har holdt meg på bakken siden... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nèa Athina Skrevet 29. november 2006 #56 Del Skrevet 29. november 2006 Jeg hadde på meg høye heler (i allefall etter min standard) i et bryllup en gang. Det gikk forsåvidt veldig fint inntil en småbrisen forlover svingte meg litt vel heftig rundt på dansegulvet... Selvfølgelig var det noen som foreviget hendelsen. Takk til den som kom opp med ideén om om å ha et engangskamera på hvert bord. Jeg har holdt meg på bakken siden... ← Huff, da! Jeg føler meg rar med høye heler også, blir litt sånn giraffaktig i gangen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tante T Skrevet 8. desember 2006 #57 Del Skrevet 8. desember 2006 Jeg vil også være med Jeg er 1,75 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tante T Skrevet 30. desember 2006 #58 Del Skrevet 30. desember 2006 Ja her var det jo liv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 31. desember 2006 #59 Del Skrevet 31. desember 2006 Kjempehøner er travelt opptatt med å leve livet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
My Skrevet 21. mai 2007 Forfatter #60 Del Skrevet 21. mai 2007 Jeg hadde en traumatisk opplevelse hos en gynekolog engang pga min høyde. Han spurte hvor høy jeg var og jeg svarte 175 cm, så sa han: "Hmmmmm.... lurer på om jeg har et *sånt innføringsinstrument* som er stort nok?" DET AT JEG ER 175 CM HAR DA INGENSOMHELSTFOR*#*#*#* SAMMNEHENG MED MIN "INNVENDIGE" STØRRELSE!!!!!!!! Grrrrrrrrrrr....... siste gangen jeg gikk til han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå