My Skrevet 8. oktober 2006 #1 Del Skrevet 8. oktober 2006 Noen som er med? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
My Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter #2 Del Skrevet 8. oktober 2006 Bra 175 cm over bakken her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest niomi Skrevet 8. oktober 2006 #3 Del Skrevet 8. oktober 2006 Jaaaaaaaaaaaaaaa! 176 cm over bakken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 9. oktober 2006 #4 Del Skrevet 9. oktober 2006 Hvis man er kjempehøne når man er over 165 cm så melder jeg med herved inn i giganthøneklubben med mine 180 cm. Lister i vei de problemene det medfører å være høy: *Man blir aldri "liten og nett." *Menn som er lavere enn en selv (bor selv sammen med en av slagsen, ikke noe kjempeproblem, men jeg kunne godt levd med å være minst) *Dårlig benplass på flyet, selv om man nå er så "heldig" at man kan betale seg til større plass, hurra! hurra! *Bukser som er for korte i beina (heldigvis ikke så stort problem for tiden) *Større luftmotstand når det blåser Begynner visst å gå tom for negative ting å være høy. Det er også tidlig om morningen, i allefall for meg. Henger foressten det å være B-menneske sammen med å være høy? Burde kanskje heller fokusere på det positive med å være høy, men det får bli en annen gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 9. oktober 2006 #5 Del Skrevet 9. oktober 2006 Selv om jeg hittil er minst i klubben med mine 173 cm o.h. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
c",) Skrevet 9. oktober 2006 #6 Del Skrevet 9. oktober 2006 Jeg føler meg liten her med mine 167 cm, men jeg er for stor for dverghønene. Derfor hører jeg nok hjemme i kjempe-høne-klubben Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. K Skrevet 9. oktober 2006 #7 Del Skrevet 9. oktober 2006 Melder meg inn her Trille, 1.80 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 9. oktober 2006 #8 Del Skrevet 9. oktober 2006 liv til tjeneste, 171 cm sist jeg målte... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 9. oktober 2006 #9 Del Skrevet 9. oktober 2006 Positive ting med å være høy: - God utsikt på konserter og slikt - Man rekker opp til mye som dverghønene ikke får tak i, det som står øverst i kjøkkenskapene osv. - Man kan se ned på folk. Kom egentlig ikke på så mye mer akkurat nå jeg, men det er bare å komme med innspill jenter. For alt i alt så er det masse positivt med det å være høy! Noe jeg egentlig har begynt å innsett de siste årene. Tidligere så jeg kun ulempene, og fikk ofte en dårlig holdning pga. at jeg lutet meg for å komme på høyden med alle andre. Men nå er jeg bare stolt av høyden min! (nesten hele tida iallefall... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 9. oktober 2006 #10 Del Skrevet 9. oktober 2006 (endret) Samboeren min finner meg nesten alltid i butikker fordi jeg er, eller i allefall ofte er den høyeste kvinnen i lokalet. Jeg er litt usikker på om dette er positivt eller negativt jeg tror jeg inntil videre lar det stå begge steder. Endret 9. oktober 2006 av Malou Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest allium Skrevet 9. oktober 2006 #11 Del Skrevet 9. oktober 2006 Samboeren min finner meg nesten alltid i butikker fordi jeg er, eller i allefall ofte er den høyeste kvinnen i lokalet. ← Skriver under på at det er praktisk. Kjæresten min er 2 meter, og rager over alle menn, og over alle reoler. Selv er jeg 1.79. Og synes grensen for "kjempehøne" var satt vel lavt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 9. oktober 2006 #12 Del Skrevet 9. oktober 2006 1,67 her, så jeg hører vel til her inne selv om jeg ikke akkurat føler meg som noen kjempehøne. Kanskje vi skulle lage en middelshøneklubb, for oss som er akkurat gjennomsnittshøyde? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 9. oktober 2006 #13 Del Skrevet 9. oktober 2006 1,76 her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 9. oktober 2006 #14 Del Skrevet 9. oktober 2006 170 cm over havet her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk Åberg Skrevet 9. oktober 2006 #15 Del Skrevet 9. oktober 2006 Og jeg rager 1.74 tror jeg. Følte meg alltid som en kjempe i oppveksten, og jeg merker noen ganger at det henger litt igjen. Selv om jeg merker meg at jeg ikke stikker meg like fram som jeg en gang gjorde. Hadde mye lave venninner før i tiden. Etterhvert vokste de til, i tilleg til at jeg klarte å plukke opp noen andre pipestilkvenner etterhvert. Så tenker jeg ikke så mye på høyde lenger, i tillegg til at jeg ser mange fordeler ved å være forholdsvis høy. *har litt å gå på når man blir gammel og begynner å krympe *kan se ganske greit på konserter *syns det kan være ganske elegant å være høy *er i kyssehøyde i forhold til samboer (han er 1.80) Det er nok flere fordeler. Skal si fra når jeg kommer på hva de er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 9. oktober 2006 #16 Del Skrevet 9. oktober 2006 1,67 her, så jeg hører vel til her inne selv om jeg ikke akkurat føler meg som noen kjempehøne. Kanskje vi skulle lage en middelshøneklubb, for oss som er akkurat gjennomsnittshøyde? ← Helt på linje med Arkana her. Som struts kvalifiserer jeg vel til kjempehøne, men denna strutsen er bare 1.68 moh. Og det føles ikke så kjempestort bestandig. Jeg kjenner meg heller ikke helt igjen i kjempehønefordelene beskrevet litt lenger opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mela Skrevet 9. oktober 2006 #17 Del Skrevet 9. oktober 2006 Dverghøne innom og snoker litt. *kikker opp* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 9. oktober 2006 #18 Del Skrevet 9. oktober 2006 Selv om jeg hittil er minst i klubben med mine 173 cm o.h. ← Er ogsaa 173. Har alltid foelt meg hoey, spesielt som barn, for jeg vokste fort og var vel 168 i tolvaarsalderen. Og her hvor jeg bor, i Skottland, er "alle" smaavokste, saa jeg rager over de fleste. Hjemme i Norge derimot er jeg nok mer gjennomsnittlig. Synes det er flest fordeler ved aa vaere hoey, men er glad for at jeg ikke er kjempehoey, selv om mange ser kjempeflotte ut med hoeyden sin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
My Skrevet 10. oktober 2006 Forfatter #19 Del Skrevet 10. oktober 2006 Vi blir flere! FEEL THE POOOOOWER!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pimbila Skrevet 10. oktober 2006 #20 Del Skrevet 10. oktober 2006 Er 174 cm Føler meg ikke så høy egentlig, kanskje fordi jeg har så dårlig holdning. Skjerpings. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå