Gjest Deppa! Skrevet 9. oktober 2006 #21 Skrevet 9. oktober 2006 Flott! Og det mener jeg faktisk seriøst ← -noe skeptisk her,men det er i grunnen ikke din feil!
Gjest Gjest Skrevet 9. oktober 2006 #22 Skrevet 9. oktober 2006 Ehm , mente jeg skrev et innlegg her et sted, men gjorde vel ikke det. Til trådstarter: Du virker som du har vilje og lyst til å gjøre livet bedre for deg selv. Det er en bra begynnelse. Du har også fått noen gode svar i tråden her. Du skriver at du har lyst til å begynne å trene. Jeg kjenner igjen at det kan være vanskelig å sette igang, særlig med organisert trening. Kanskje du kan begynne med å gå noen turer, evt jogge litt, såpass at du kjenner det litt fysisk? Det beste hadde kanskje vært å gjøre noen faste avtaler med ei venninne e.l så du får rutine på det. Lykke til:-)
Gjest Gjest Skrevet 9. oktober 2006 #23 Skrevet 9. oktober 2006 Vet du hva; ikke oppsøk lege om du er syk! Helsevesenet i Norge er der kun for pyntens skyld! Sørg for at du er død før du forstyrrer dem i deres travle hverdag! Helsevsenet hadde vært en bra ting det om det ikke hadde vært for de forferdelige pasientene!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå