Gå til innhold

Vi lengter etter vårt kjærlighetsbarn

Gjest frulou

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

takker og bukker :sjarmor::sjarmor: skal vel passe litt på slike utagerende søsken!

pluss at jeg synes at jeg har en selvsagt plass i den store babbis-planleggingen! hah! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lillelou

Ja,som den framtidige og hyppig benyttede Barnevakten. :ler:

*utslitte foreldre må av og til ut og drikke fargerike drinker,vettu* :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,som den framtidige og hyppig benyttede Barnevakten. :ler:

*utslitte foreldre må av og til ut og drikke fargerike drinker,vettu* :sjarmor:

:babygutt: "Gap opp lille Tor-Jonar, det e baaaaaaaaaare nammenam med litt kjøttbuljong sier tante!Eetterpå skal den lille få prøve WHISKEY!" :ler:

ahh, blir nærmest rørt selv, har et tydelig og udiskutabelt talent for tante-plikter, gitt. :sjarmor:

og takk for velkomsten, Glow!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo en tantes privilegium det, å skjemme bort ungen og å bryte ned foreldrenes forsøk på rutiner og oppdragelse!! Koselig at søster'n også har funnet veien til KG da :) .

Nå er det tre jenter jeg jobber med som er gravide. Jeg må si jeg blir fryktelig inspirert og klar for å "plante et magisk frø" jeg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

:heiajente: Go,go,pusla! Plant et magisk frø! :heiajente:

:ler:

Skjønner godt det rykker i eggstokkene under slike omstendigheter,puslis. :sjarmor:

Er koselig med søster på kg,men nå må jeg kanskje begynne å moderere mine utsagn en smule... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er koselig med søster på kg,men nå må jeg kanskje begynne å moderere mine utsagn en smule... :sjenert:

hehe, ja, ikke flere laaaaange utbroderinger om "woooomaaaaaan" nå :ler: nei, si hva enn du vil du, bare regn med nye typer responser :sjarmor::sjarmor: ahh, den smileyen er bare genial.

Jepp, tantes privilegium og influere på nye områder synes jeg :sjarmor: barnets første ord skal være "Tante" tett fulgt av "kul" :ler:

ikke minst skal jeg gi han masser av mine gode kvaliteter :sjarmor: hva sier du til å stå opp til et shinet hus, lillelou? :hakeslepp:

Endret av porcelina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

porcelina,lille søsterfrø,hvorfor driver du og henger i den boka jeg bruker desidert minst for tida? :ler:

"Tante" er et vanskelig ord,selv for et sånt vidunderbarn som vårt kommer til å bli,så det blir nok heller ord 75 eller der omkring,tenker jeg.Kosenavnet ditt er lettere å få til. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:heiajente: Go,go,pusla! Plant et magisk frø! :heiajente:

:ler:

Hadde jeg kunne plantet selv hadde jeg nok vært i full gang nå, men jeg får vel få med gartneren også :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Godjenta mi :klem::klem::klem:

Du er rett og slett bare så god du vennen min, mer er det ikke å si om den saken. Tenk å glede Henrik sånn som du gjorde med bok i posten og greier :legrine: Er det rart jeg tok til tårene? Og den boka pusler han i ennå. Han ble bare så glad for den gaven.Tusen tusen takk skjønne vennen.

En million klemmer til deg som gjør slikt!

Har tenkt masse på deg denne tiden selv om jeg har vært vekke en stund nå.

Fredag kveld, og snart natt. Hektiske dager men jammen er det deilig nå som vi kan være masse ute og kose oss med skikkelig vintervær på jobben.

Tenker Pinny koser seg også nå som det er snø man kan leke i?

Klem henne masse fra meg.

DIGER nattaklem fra Charmisen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå må dere snart gifte dere sånn at det blir litt fart i pulinga her altså........................ :sjenert:

selv om det er vel ikke den som er lagt på vent........men det å la det bli barn av det :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...