porcelina Skrevet 15. januar 2007 #341 Del Skrevet 15. januar 2007 og herav er intet medium trygt og jeg foretrekker ikke gørre, trad-kjoler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 15. januar 2007 #342 Del Skrevet 15. januar 2007 Oooohlalaaa...den beryktede søstra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
porcelina Skrevet 16. januar 2007 #343 Del Skrevet 16. januar 2007 Oooohlalaaa...den beryktede søstra! ← here to stay Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 16. januar 2007 #344 Del Skrevet 16. januar 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 16. januar 2007 #345 Del Skrevet 16. januar 2007 Velkommen til søstra Nå får du holde den andre søstra i ørene altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
porcelina Skrevet 16. januar 2007 #346 Del Skrevet 16. januar 2007 takker og bukker skal vel passe litt på slike utagerende søsken! pluss at jeg synes at jeg har en selvsagt plass i den store babbis-planleggingen! hah! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 16. januar 2007 #347 Del Skrevet 16. januar 2007 Ja,som den framtidige og hyppig benyttede Barnevakten. *utslitte foreldre må av og til ut og drikke fargerike drinker,vettu* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
porcelina Skrevet 18. januar 2007 #348 Del Skrevet 18. januar 2007 Ja,som den framtidige og hyppig benyttede Barnevakten. *utslitte foreldre må av og til ut og drikke fargerike drinker,vettu* ← "Gap opp lille Tor-Jonar, det e baaaaaaaaaare nammenam med litt kjøttbuljong sier tante!Eetterpå skal den lille få prøve WHISKEY!" ahh, blir nærmest rørt selv, har et tydelig og udiskutabelt talent for tante-plikter, gitt. og takk for velkomsten, Glow! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 18. januar 2007 #349 Del Skrevet 18. januar 2007 Huff,porcelina,skjønner jeg må oppdra deg litt,og lære deg litt om småbarn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 18. januar 2007 #350 Del Skrevet 18. januar 2007 Det er jo en tantes privilegium det, å skjemme bort ungen og å bryte ned foreldrenes forsøk på rutiner og oppdragelse!! Koselig at søster'n også har funnet veien til KG da . Nå er det tre jenter jeg jobber med som er gravide. Jeg må si jeg blir fryktelig inspirert og klar for å "plante et magisk frø" jeg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 18. januar 2007 #351 Del Skrevet 18. januar 2007 Go,go,pusla! Plant et magisk frø! Skjønner godt det rykker i eggstokkene under slike omstendigheter,puslis. Er koselig med søster på kg,men nå må jeg kanskje begynne å moderere mine utsagn en smule... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
porcelina Skrevet 19. januar 2007 #352 Del Skrevet 19. januar 2007 (endret) Er koselig med søster på kg,men nå må jeg kanskje begynne å moderere mine utsagn en smule... ← hehe, ja, ikke flere laaaaange utbroderinger om "woooomaaaaaan" nå nei, si hva enn du vil du, bare regn med nye typer responser ahh, den smileyen er bare genial. Jepp, tantes privilegium og influere på nye områder synes jeg barnets første ord skal være "Tante" tett fulgt av "kul" ikke minst skal jeg gi han masser av mine gode kvaliteter hva sier du til å stå opp til et shinet hus, lillelou? Endret 19. januar 2007 av porcelina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 19. januar 2007 #353 Del Skrevet 19. januar 2007 porcelina,lille søsterfrø,hvorfor driver du og henger i den boka jeg bruker desidert minst for tida? "Tante" er et vanskelig ord,selv for et sånt vidunderbarn som vårt kommer til å bli,så det blir nok heller ord 75 eller der omkring,tenker jeg.Kosenavnet ditt er lettere å få til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 19. januar 2007 #354 Del Skrevet 19. januar 2007 Go,go,pusla! Plant et magisk frø! Hadde jeg kunne plantet selv hadde jeg nok vært i full gang nå, men jeg får vel få med gartneren også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 19. januar 2007 #355 Del Skrevet 19. januar 2007 Det er sikkert lurt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 9. februar 2007 #356 Del Skrevet 9. februar 2007 Godjenta mi Du er rett og slett bare så god du vennen min, mer er det ikke å si om den saken. Tenk å glede Henrik sånn som du gjorde med bok i posten og greier Er det rart jeg tok til tårene? Og den boka pusler han i ennå. Han ble bare så glad for den gaven.Tusen tusen takk skjønne vennen. En million klemmer til deg som gjør slikt! Har tenkt masse på deg denne tiden selv om jeg har vært vekke en stund nå. Fredag kveld, og snart natt. Hektiske dager men jammen er det deilig nå som vi kan være masse ute og kose oss med skikkelig vintervær på jobben. Tenker Pinny koser seg også nå som det er snø man kan leke i? Klem henne masse fra meg. DIGER nattaklem fra Charmisen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 16. februar 2007 #357 Del Skrevet 16. februar 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 22. februar 2007 #358 Del Skrevet 22. februar 2007 Må jo holde litt liv i denne lettlivete boka også da vet du gullklumpen min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *kosejoker* Skrevet 27. februar 2007 #359 Del Skrevet 27. februar 2007 Overskriften fanget oppmerksomheten min, så jeg legger igjen en hilsen når jeg først er innom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 4. mars 2007 #360 Del Skrevet 4. mars 2007 Nå må dere snart gifte dere sånn at det blir litt fart i pulinga her altså........................ selv om det er vel ikke den som er lagt på vent........men det å la det bli barn av det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå