Gå til innhold

Vi lengter etter vårt kjærlighetsbarn

Gjest frulou

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest lillelou

Godt nytt år,Liljen! :klem:

Og godt nytt puleår til alle sammen! ;)

For nå er det action igjen! Fem dager igjen til IKM,og juletida har vært flittig benyttet til :kline::humpe: som seg hør og bør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lillelou

:sjarmor: (høhøhøøø), Fjellrypa.

Ja nå skal vi ta igjen Hildegard og hennes Husbond. :sjarmor:

Eller...ta igjen og ta igjen...de er unektelig noen måneder foran oss i løypa.Håper 2007 blir året da ting klaffer for oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leiababe

Godt nyttår!!! Spennende med IKM denne måneden da. Er jo en god mulighet for full klaff hvis dere har benyttet julen godt :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Ja,vi får krysse det vi kan fram til 7. :sjarmor:

Men jeg har rukket å bli skikkelig kynisk og "jeg tror det ikke før jeg tisser blå pinne",så jeg er skikkelig cooooool. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjesta

Jammen har du ikke en prøverdagbok også.

Synd det ikke gikk denne gangen. Bedre lykke neste gang. (selv om jeg vet det er vanskelig å tenke slik med en gang...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får se det positive i det, da er det mindre sjangs for at du må ha spesialsydd kjole til bryllupet for å få plass til magen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest lillelou

Vi skal nok fortsette å stå på,Fjellrypa,men spørs om jeg ikke kommer til å legge mestparten av energien min i bryllupet de nærmeste månedene. :sjarmor:

Men av og til må man jo :kline::humpe: litt også,kan jo ikke bare tenke på servietter og sånt heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men av og til må man jo :kline::humpe: litt også,kan jo ikke bare tenke på servietter og sånt heller.

Anbefaler i alle fall å ikke prøve på serviett-planlegging og :kline::humpe: samtidig. Det kan bli litt - eh - spesielt. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...