Gjest Gjest i dag Skrevet 6. oktober 2006 #1 Del Skrevet 6. oktober 2006 Har akkurat blitt invitert ut på date med en av Tufte gutta. Må si jeg er litt fristet til å gjøre det, han virker svært sympatisk. Men seriøst, det kjennes rart. Vet jeg høres shallow ut her nå, men tror helst jeg vil treffes et sted uten masse mennesker. Er det feil å si dette? Jeg mener, kunne fint ha sagt det til en kompis e.l Det skal sies at jeg er en privat person som ikke liker folkemengder. Dog ikke redd for primtall eller overfacinert av korpsmusikk.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. oktober 2006 #2 Del Skrevet 6. oktober 2006 Og hva hindrer deg i å spørre om å treffes et sted med lite mennesker? Lykke til på date! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Trådstarter_* Skrevet 6. oktober 2006 #3 Del Skrevet 6. oktober 2006 Vel, vil bare ikke at de skal oppfattes som at jeg synes det er pinlig. Eller noe i nærheten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
punktom Skrevet 6. oktober 2006 #4 Del Skrevet 6. oktober 2006 Nå er det ikke unormalt at folk liker å treffes på rolige steder på første daten. Også de av oss som ikke dater tuftere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Trådstarter_* Skrevet 6. oktober 2006 #5 Del Skrevet 6. oktober 2006 Ha ha ha..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest christiss Skrevet 15. oktober 2006 #6 Del Skrevet 15. oktober 2006 Har akkurat blitt invitert ut på date med en av Tufte gutta. Må si jeg er litt fristet til å gjøre det, han virker svært sympatisk. Men seriøst, det kjennes rart. Vet jeg høres shallow ut her nå, men tror helst jeg vil treffes et sted uten masse mennesker. Er det feil å si dette? Jeg mener, kunne fint ha sagt det til en kompis e.l Det skal sies at jeg er en privat person som ikke liker folkemengder. Dog ikke redd for primtall eller overfacinert av korpsmusikk.. ← det var vel ikke du som var på det derre svabø-programmet på fredag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 15. oktober 2006 #7 Del Skrevet 15. oktober 2006 Nei og nei... Det var ikke jeg som ble oppringt nei. Og ikke skal jeg ut med Frode. Spiller vel liten rolle hvem, hadde ikke sagt det til noen her uansett, det hadde ikke vært spesielt snillt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker Skrevet 15. oktober 2006 #8 Del Skrevet 15. oktober 2006 Tråden er ryddet for spekulasjoner Usikker -moderator- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 15. oktober 2006 #9 Del Skrevet 15. oktober 2006 Har akkurat blitt invitert ut på date med en av Tufte gutta. Må si jeg er litt fristet til å gjøre det, han virker svært sympatisk. Men seriøst, det kjennes rart. Vet jeg høres shallow ut her nå, men tror helst jeg vil treffes et sted uten masse mennesker. Er det feil å si dette? Jeg mener, kunne fint ha sagt det til en kompis e.l Det skal sies at jeg er en privat person som ikke liker folkemengder. Dog ikke redd for primtall eller overfacinert av korpsmusikk.. ← Hvis du er invitert med ut på en date er det vel ett fett om mannen var med i Tufte eller ikke? Skjønner ikke helt problemstillingen din. Mener du at du syns det er flaut å gå på date med ham fordi han var med i Tufte og/eller fordi de blir sett på som nerdete? Når han inviterte deg med ut så inviterte han deg vel som privatperson og ikke som "en Tuftegutt"? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. oktober 2006 #10 Del Skrevet 16. oktober 2006 Kosemose: Tror ikke brukeren er flau over at det er en Tufte-gutt, problemet virker som at daten er lagt til en folksom plass, og TS liker ikke store folkemengder,... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kaya83 Skrevet 17. oktober 2006 #11 Del Skrevet 17. oktober 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. oktober 2006 #12 Del Skrevet 18. oktober 2006 Hvis du er invitert med ut på en date er det vel ett fett om mannen var med i Tufte eller ikke? Skjønner ikke helt problemstillingen din. Mener du at du syns det er flaut å gå på date med ham fordi han var med i Tufte og/eller fordi de blir sett på som nerdete? Når han inviterte deg med ut så inviterte han deg vel som privatperson og ikke som "en Tuftegutt"? :klø: ← Tuftegutta er jo nærmest for kjendiser å regne, og hvis man da drar på et sted med masse folk er sjansen til stede for at folk kommer og vil ha autograf, eller ennå verre; at man havner i neste nummer av Se og Hør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 18. oktober 2006 #13 Del Skrevet 18. oktober 2006 Jeg har vært på kino og kaffe-date med en Tufte-gutt, før han ble Tufte-gutt. Han var en superflott fyr, og ikke halvparten så "nerdete" som man skulle tro utifra Tv-serien. Uansett har han nå stått fram i diverse aviser og sagt at drømmedama har mørkt hår, brune øyne og er lav Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 18. oktober 2006 #14 Del Skrevet 18. oktober 2006 Uansett har han nå stått fram i diverse aviser og sagt at drømmedama har mørkt hår, brune øyne og er lav ← Snakk om å omvende en mann (hun skal vel ha små puppe også (.)(.) i tillegg) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 20. oktober 2006 #15 Del Skrevet 20. oktober 2006 *skuler* Hrmf... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå