Gjest Anonymous Skrevet 21. januar 2003 #1 Del Skrevet 21. januar 2003 Hei Hei alle sammen!! Det er en liten ting jeg lurer på. Jeg er ikke særlig oppfinsom selv og ønsker å krydre opp sexlivet mitt. Hvordan "gjør dere det" egentlig? Har dere noen spennende opplevelser, evt. stillinger? Eller noen plasser som kan gjøre det litt spennende? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kinga Skrevet 21. januar 2003 #2 Del Skrevet 21. januar 2003 Sånne tråder som dette her pleier ikke få så mange svar. Det er fordi det er omtrent umulig å vite hva du er ute etter. Hva har du gjort av såkalte "spennende" ting fra før? Er å drikke champagne og spise jordbær av partnerens kropp spennende, eller har du kanskje gjort det før? Hva går inn under krydder for deg? Er et rollespill mellom fruen i huset og basseng-gutten krydder for deg, eller blir det bare helt teit? Du er ute etter opplevelser. Du er ute etter stillinger. Du er ute etter plasser. Hva med å begynne med hva du har vært med på allerede? Vibeke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gekko Skrevet 24. januar 2003 #3 Del Skrevet 24. januar 2003 Hei på deg du! Du etterlyser krydder i sex livet,det kan være så mangt. Her er noen forslag:Du kan prøve å overraske han med å kle deg i bare forkle når han kommer hjem til middag,eller kanskje kle av deg når det blir kveld og sitte i bare morgenkåpe,og la den falle forsiktig til siden så han forstår hintet,og prøve deg forsiktig frempå,(du forteller ingenting om du har barn)i tilfelle må du vente til etter de har lagt seg og da kan du jo planlegge det litt mer,men mitt råd til deg er:samme hva du gjør,la det skje spontant hvis det lar seg gjøre?!!Vaskemaskinen er et godt alternativ,hva med forslagene til Vibeke,de var gode,det er vanskelig å vite akkurat hva du er ute etter,da du ikke presiserer mer hva du er ute etter;Håper dette hjalp deg litt!?? Mvh:Gekko Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 24. januar 2003 #4 Del Skrevet 24. januar 2003 Du sier du ttrenger litt krydder i forholdet: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Johanna Skrevet 26. januar 2003 #5 Del Skrevet 26. januar 2003 Du sier du ttrenger litt krydder i forholdet: Ja det kalles å krydre skikkelig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå