Gjest Malina Skrevet 12. oktober 2006 #21 Del Skrevet 12. oktober 2006 Jeg synes det er så mye koseligere å handle julegaver når gatene er julepyntet, butikkene spiller julemusikk. Det er jeg veldig enig i! Om ikke man er ferdig med alt,så er det ihvertfall deilig å ha god tid,synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 12. oktober 2006 #22 Del Skrevet 12. oktober 2006 Jeg har kjøpt åtte gaver til nå. Jeg syns ikke det er vits å vente til desember. Det er heseblesende å gå rundt å handle når det nærmer seg jul. Da er det så mye folk at jeg ikke ser kosen med det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scorpina Skrevet 13. oktober 2006 #23 Del Skrevet 13. oktober 2006 Lucky you slurry..... har ikke begynt jeg. Hm...men jeg tenker jeg starter opp sånn i november. Tar de fleste gavene da. Spesielt til broder'n og fader'n. De gavene skal sendes sørover. Er ikke fristen sånn rundt-om-kring den 15. desember for gaver sørover?? :klø: Nuvel, ifjor ble gavene sendt ca 9. desember (broder'n har bursdag 14. desember så da slo jeg flere fluer i ett smekk) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå