Gå til innhold

Jeg ville bare si...

Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er GLAD jeg ikke er ferdig med julegavene jeg. Har kjøpt noen, og begynt å planlegge hva jeg skal kjøpe, men det er så koselig å gå rundt å handle julegaver i julepynta butikker. Men jeg venter ikke til siste uka før jul altså! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er jo sååå mye koseligere å gå og handle julegaver i julepyntede butikker og gater :) Venter til desember jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest LilSweetie

Jeg kjopte faktisk akkurat min forste :) Synes det er veldig hyggelig aa gjore, saa tenker aa kjope dem gradvis helt frem til jul (og lage noen hvis jeg har tid)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 år var jeg også like tidlig ute.

Det ble min dyreste jul noen gang. Mange av gavene klarte jeg ikke å vente med å gi fordi jeg var så utrolig fornøyd med innkjøpene (amma, samboer, svigers og seff min datter) så det ble mange førjulsgaver og nytt innkjøp på meg det året.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er jo sååå mye koseligere å gå og handle julegaver i julepyntede butikker og gater :) Venter til desember jeg!

Butikkene begynner jo å bli julepyntet allerede...

For meg er det ikke kos å handle julegavne, men å pakke dem inn, og DET sparer jeg til desember, og storkoser meg med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ¤Ronja¤

Så deilig å være ferdig allerede! Her er julegavene snart ferdigtenkt, det er det som er tyngste jobben her i huset! Gleder meg til alle gavene er innkjøpt og innpakket!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I år vil jeg også bli tidlig ferdig, men kjenner jeg meg rett blir det bare med tanken. Men jeg ser helt klart fordelen med å være ferdig når desember kommer. Her er alle helgene allerede fullbooket og da har man bare ukedagene å gjør det på, noe som blir travelt mellom jobb og aktiviteter og som dukker opp i desember.

Men en ting er jeg flink til og det er å få kjøpt inn årets nisser tidelig. :ler:

Jeg samler på Perfect Home sine nisser og hvert år kjøpes de inn i løpet av oktober senest et par uker uti november.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å... nå ble jeg mektig imponert. Jeg som trodde at jeg var flink som har kjøpt inn 3 :sjenert:

Hvert år så tenker jeg at jeg skal bli ferdig før, men plutselig så kommer desember og nesten ingen er kjøpt inn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg misunner deg ikke i det hele tatt. Jeg synes det er så mye koseligere å handle julegaver når gatene er julepyntet, butikkene spiller julemusikk og det kanskje sner litt ute også, kort sagt: når det faktisk føles som det er jul, og det gjør det ikke i oktober. Jeg har så smått begynt å skrive julegaveliste, slik at alt er godt forberedt. Men selve julehandelen begynner ikke før tidligst neste måned. Å kjøpe julegaver er ikke for meg noe stress som man bare vil ha over med så fort som mulig, det er en koselig og hyggelig aktivitet. Gleder meg! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...