Gjest gjest1 Skrevet 5. oktober 2006 #1 Del Skrevet 5. oktober 2006 ... at nå er jeg ferdig med alle julegavene! *ond* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sin Skrevet 5. oktober 2006 #2 Del Skrevet 5. oktober 2006 Og jeg er ferdig med over halvparten, på bare en dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 6. oktober 2006 #3 Del Skrevet 6. oktober 2006 *imponert* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 6. oktober 2006 #4 Del Skrevet 6. oktober 2006 HAr ikke begynt enda i det hele tatt jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sahara Skrevet 6. oktober 2006 #5 Del Skrevet 6. oktober 2006 Jeg er GLAD jeg ikke er ferdig med julegavene jeg. Har kjøpt noen, og begynt å planlegge hva jeg skal kjøpe, men det er så koselig å gå rundt å handle julegaver i julepynta butikker. Men jeg venter ikke til siste uka før jul altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
La Luna Skrevet 6. oktober 2006 #6 Del Skrevet 6. oktober 2006 Men det er jo sååå mye koseligere å gå og handle julegaver i julepyntede butikker og gater Venter til desember jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LilSweetie Skrevet 6. oktober 2006 #7 Del Skrevet 6. oktober 2006 Jeg kjopte faktisk akkurat min forste Synes det er veldig hyggelig aa gjore, saa tenker aa kjope dem gradvis helt frem til jul (og lage noen hvis jeg har tid) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 6. oktober 2006 #8 Del Skrevet 6. oktober 2006 Imponert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titti72 Skrevet 6. oktober 2006 #9 Del Skrevet 6. oktober 2006 1 år var jeg også like tidlig ute. Det ble min dyreste jul noen gang. Mange av gavene klarte jeg ikke å vente med å gi fordi jeg var så utrolig fornøyd med innkjøpene (amma, samboer, svigers og seff min datter) så det ble mange førjulsgaver og nytt innkjøp på meg det året. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerle Skrevet 6. oktober 2006 #10 Del Skrevet 6. oktober 2006 I fjor var jeg ferdig i september, men ikke i år nei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 6. oktober 2006 #11 Del Skrevet 6. oktober 2006 Men det er jo sååå mye koseligere å gå og handle julegaver i julepyntede butikker og gater Venter til desember jeg! ← Butikkene begynner jo å bli julepyntet allerede... For meg er det ikke kos å handle julegavne, men å pakke dem inn, og DET sparer jeg til desember, og storkoser meg med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iviking Skrevet 7. oktober 2006 #12 Del Skrevet 7. oktober 2006 Jeg handler heller ikke julegaver før desember, mye koseligere da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
animelona Skrevet 7. oktober 2006 #13 Del Skrevet 7. oktober 2006 Seriøst? Allerede nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Ronja¤ Skrevet 7. oktober 2006 #14 Del Skrevet 7. oktober 2006 Så deilig å være ferdig allerede! Her er julegavene snart ferdigtenkt, det er det som er tyngste jobben her i huset! Gleder meg til alle gavene er innkjøpt og innpakket! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene Skrevet 8. oktober 2006 #15 Del Skrevet 8. oktober 2006 Er halveis ferdig jeg også. Har mye som skal sendes så alt som er ferdig er veldig greit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ylva Virvla Skrevet 8. oktober 2006 #16 Del Skrevet 8. oktober 2006 Galning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mette Skrevet 8. oktober 2006 #17 Del Skrevet 8. oktober 2006 I år vil jeg også bli tidlig ferdig, men kjenner jeg meg rett blir det bare med tanken. Men jeg ser helt klart fordelen med å være ferdig når desember kommer. Her er alle helgene allerede fullbooket og da har man bare ukedagene å gjør det på, noe som blir travelt mellom jobb og aktiviteter og som dukker opp i desember. Men en ting er jeg flink til og det er å få kjøpt inn årets nisser tidelig. Jeg samler på Perfect Home sine nisser og hvert år kjøpes de inn i løpet av oktober senest et par uker uti november. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest snikkelora Skrevet 8. oktober 2006 #18 Del Skrevet 8. oktober 2006 Er neste feridig med innkjøpene. Mangler bare til mannen, mamma.. Heldigvis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snil@ Skrevet 12. oktober 2006 #19 Del Skrevet 12. oktober 2006 Å... nå ble jeg mektig imponert. Jeg som trodde at jeg var flink som har kjøpt inn 3 Hvert år så tenker jeg at jeg skal bli ferdig før, men plutselig så kommer desember og nesten ingen er kjøpt inn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 12. oktober 2006 #20 Del Skrevet 12. oktober 2006 Jeg misunner deg ikke i det hele tatt. Jeg synes det er så mye koseligere å handle julegaver når gatene er julepyntet, butikkene spiller julemusikk og det kanskje sner litt ute også, kort sagt: når det faktisk føles som det er jul, og det gjør det ikke i oktober. Jeg har så smått begynt å skrive julegaveliste, slik at alt er godt forberedt. Men selve julehandelen begynner ikke før tidligst neste måned. Å kjøpe julegaver er ikke for meg noe stress som man bare vil ha over med så fort som mulig, det er en koselig og hyggelig aktivitet. Gleder meg! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå