Gå til innhold

livet og tidsklemma

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja det var det da - skal sende den etterpå, manglet teip og husket på å kjøpe det i går

Skrevet

Har gått med posten i dag, glemte kortet men sendte alikevel

Skrevet

Trolig er det vikarting :) Vi har krise på jobben :fnise:

Gjest ¤bella¤
Skrevet
Trolig er det vikarting :) Vi har krise på jobben :fnise:

oki :)

Skrevet

Har jobb ut året :)

og like etter at jeg signerte kontrakten og kom meg i bilen ringte de fra barneverntjenesten og ville tilby meg 50% vikariat i et år. Urk. Men jeg har takket ja for barnehagen til ISS ;)

Skrevet

Hvilken bvt ringte deg da?

Har du mer lyst til bvt enn til bhg??

Skrevet

ikke ut der, bvt i byen her hadde vært noe annet. Orker ikke pendle ut der i et år.

Skrevet

Og du vil virkelig ikke jobbe med henne :fnise:

Tror jeg får vaktliste i mårra, så kan vi se hvordan det matcher :)

Skrevet

SÅ fint at du har fått jobb. Det er greit å få et bein innafor.

Skrevet

GRATTIS med jobb og jobbtilbud!! :) Du tok nok det riktige valget ;)

Skrevet

En venn av familien har blitt påkjørt i Spania. Har en hjerneblødning og sansynligvis hjerneskade. Han krysset en enveiskjørt vei på gangfelt men det kom en i full fart, i feil kjøreretning som ikke stoppa etter påkjørsel en gang. Han blir flydd hjem til Norge så fort han er stabil.

Gjest ¤bella¤
Skrevet
En venn av familien har blitt påkjørt i Spania. Har en hjerneblødning og sansynligvis hjerneskade. Han krysset en enveiskjørt vei på gangfelt men det kom en i full fart, i feil kjøreretning som ikke stoppa etter påkjørsel en gang. Han blir flydd hjem til Norge så fort han er stabil.

Han kan både snakke og bevege seg, men har sinnsykt vondt så det går nok fint.

Han har jo vært ute en vinternatt før han. Vi får krysse fingrene.

Skrevet

Ja men han følte seg vist litt som i den europeiske reklamen, på et sykehus der ingen snakker engelsk.

Ja han har vært utenfor noe av det samme før han, men da havnet han vel i koma en stund?

Skrevet

De kan fortsatt ikke flytte han over på et privat sykehus - som er neste skritt før hjemreise. Ellers ikke noe nytt.

Skrevet

Han ble flydd hjem i går, usikkert om de ville legge han på riksen eller ullevål.

Markus og jeg koser oss, har senvakt. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...