Gå til innhold

livet og tidsklemma

Anbefalte innlegg

Skrevet

jepp - og hvor mye kunnskap foreldrene har om hjelpeapperatet ;) Jeg vet jo hva M har rett på så jeg kommer ikke til å gi meg heller da. F.eks i nabokommunen S så får en kun støttepedagog ved fysisike funksjonshemninger, ikke til en fireåring som ikke snakker en gang, grunnet økonomi.

De sier han snakker litt i barnehagen. Ba de skrive ned ordene som kommer og på torsdag og fredag hadde han sagt; sko, dikke(drikke),Moca (Monica), Mari(marit), meg, miiiin, mat, mel (mer), mamma, Hars (kan høres mistenkelig ut men det er vel Lars ;), Hadde stått ved porten og ropt på oss), bil, og så hadde han sagt tre når de hadde telt biler, dvs de hadde telt til to og han sa tre. Noe han ofte gjør hjemme også.

De skal fortsette å skrive ned ord i hele oktober for å se om han gjentar noe.

Skrevet (endret)

Hvis han har hatt mange ørebetennelser, kan det være noe med hørselen, men det vil du egentlig se hvis du ser etter. Reagerer han når du snakker bak hans rygg eller ikke ser deg? For hvis det er snakk om hørselsvansker er det viktig å ikke vente og se, men starte utredning så raskt som mulig, ellers kan språkutviklingen bli skadelidende.

Endret av Bettie
Skrevet

han hører greit på høyre øre, litt mer usikker på venstre

Skrevet

Hvordan går det? Jobber du noe for tiden?

Skrevet

Jobber litt her og der, ikke mye egentlig. Kunne få jobbet mer men som assistent og det betaler mindre enn dagpengene fra Nav så det har jeg ikke råd til.

M har tatt bilde i barnehagen i dag. Han har eksem rundt munnen og har vært fin en uke nå, men i dag har han typisk nok hatt det skikkelige utbruddet. Jaja håper ikke det dominerer bildene da. De har brukt hun Ida Tvete, hun skal vist være flink.

Skrevet

jo og så har han vært hos legen en tur, han har holdt oss våken med hosting om natta så vi har vært og fått efedrin, og fått sendt henvisning til øre nese hals på sykehuset. Skal måle nervene i øret og se om de trekker seg sammen når de utsettes for lyd. Lurer på om det går fort eller om jeg må holde hodet helt stille lenge og sånt.

Skrevet

Så koselig blogg han/dere har fått :)

Skrevet

Ja, det skulle eg også sei. Det var kjempekoselig! Du skriv så fint! :)

Fint at du får henvisning for å sjekke hørselen! :)

Skrevet

Takk igjen, det går nok en 3 mnd eller noe før vi hører noe fra sykehuset men det er jo derfor jeg setter i gang ting nå.

Skrevet

Tror du vil få en mulighet til å vise deg frem til styrer snart, krise i bhg igjen ;) Hun ville snakke med deg før hun eventuelt kastet deg inn i noe

Skrevet

Ja jeg skulle sendt mail jeg - gjør det i løpet av helga :)

Skrevet

Jeg har tent masse stearinslys og dekket fint bord. Kjæresten kommer hvert øyeblikk. Han har begynt å spille fotball og de spiller hver tirsdag og fredag. Fredag tar de bastue også.

Har kjøpt ferske reker til oss og krabbe til meg. Han ville heller ha reker. Og så blir det julebrus til meg og øl til han. Jeg liker jo ikke øl og vi er ikke noe vindrikkere noen av oss :)

Skrevet

Hørtes koselig ut! Hadde dere en fin kveld? :)

Skrevet

Krabbe er godt, da.

Håper dere ikke må vente for lenge før dere får testet hørselen.

Skrevet

Hadde en koselig kveld som vi vanligvis har ;) Koselig å kunne gjøre noe ekstra ut av helgen av og til

Gjest ¤bella¤
Skrevet
Hadde en koselig kveld som vi vanligvis har ;) Koselig å kunne gjøre noe ekstra ut av helgen av og til

Tror det er viktig jeg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...