Linn3c Skrevet 28. september 2008 #1861 Del Skrevet 28. september 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 29. september 2008 Forfatter #1862 Del Skrevet 29. september 2008 Hei hei alle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 29. september 2008 #1863 Del Skrevet 29. september 2008 Hva skal vi finne på til lørdag da? Det blir vel llitt knapt med tid til skogtur eller noe sånt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 29. september 2008 Forfatter #1864 Del Skrevet 29. september 2008 Hmm ja. Når sover Leon? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 29. september 2008 #1865 Del Skrevet 29. september 2008 Det varierer etter hva vi gjør. Hvis vi skal kjøre til Fredrikstad, sovner han sikkert i bilen selv om det er i 10-tiden. Men hvis vi holder på med noe, kan han fint vente til 14-tiden. Så vi trenger egentlig ikke å ta hensyn til sovingen hans. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 29. september 2008 Forfatter #1866 Del Skrevet 29. september 2008 hmm - finne på noe som er ferdig i tolvtiden? Så sovner M i bilen. 10 til 12 eller noe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 30. september 2008 #1867 Del Skrevet 30. september 2008 Høres bra ut! Kan f.eks. møtes på en lekeplass hvis været er ok? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 30. september 2008 Forfatter #1868 Del Skrevet 30. september 2008 Ja det var det jeg tenkte litt - men dog væravhengig for jeg er så lat at jeg ikke orker å stå ute i øs pøs regn altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter #1869 Del Skrevet 1. oktober 2008 Vi har vært hos lege og helsesøster på helsestasjon i formiddag. M er 95 cm lang og veier 14.5 kg. Litt i minste laget med en bmi på 16 men han så greit ut men bør ikke gå ned noe. Hun ville se oss igjen ved to og et halvt år til ny kontroll, for han snakker jo ikke noe særlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 1. oktober 2008 #1870 Del Skrevet 1. oktober 2008 (endret) Lang gutt Det har han sikkert etter faren sin! Måtte sjekke L's tall nå, og han var 14,6 kg og 92 lang på 2-årskontrollen (som han hadde da han var 2 år og 3 måneder). Endret 1. oktober 2008 av søndagsengel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter #1871 Del Skrevet 1. oktober 2008 Min pappa er ikke akkurat liten han heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 2. oktober 2008 #1872 Del Skrevet 2. oktober 2008 Språket kan komme fort, og gutter er ofte litt seinere enn jenter i så henseende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 4. oktober 2008 Forfatter #1873 Del Skrevet 4. oktober 2008 Han kan mange ord, han vil bare ikke. Hvorfor snakke når mamma forstår hva jeg mener alikevel liksom... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 4. oktober 2008 #1874 Del Skrevet 4. oktober 2008 Koselig å se dere i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤bella¤ Skrevet 4. oktober 2008 #1875 Del Skrevet 4. oktober 2008 Han kan mange ord, han vil bare ikke. Hvorfor snakke når mamma forstår hva jeg mener alikevel liksom... Jeg tror egentlig ikke at det er det at han ikke gidder. Han begynte jo så bra, men han har jo opplevd mye stakars og det er jo etter alt det det har stagnert. Håper de tar tak i det i barnehagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 4. oktober 2008 Forfatter #1876 Del Skrevet 4. oktober 2008 Men samme som når vi skulle til mormor var når vi skulle til tante R i går, Ropte tante hele veien men da vi kom inn var det ikke akuelt å si det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 4. oktober 2008 #1877 Del Skrevet 4. oktober 2008 Kan jo være en kombinasjon av mange ting. Kanskje litt sjenert? og kanskje ikke føler behov for å bruke språket? og kanskje har opplevd en del som opptar ham såpass at det ikke helt er plass til språk nå? eller..... Men hvis ha har et godt passivt ordforråd, så kommer det aktivie etterhvert, også i situasjoner med mennesker han ikke er sammen med hver dag, Ønsker deg en god helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤bella¤ Skrevet 4. oktober 2008 #1878 Del Skrevet 4. oktober 2008 Men samme som når vi skulle til mormor var når vi skulle til tante R i går, Ropte tante hele veien men da vi kom inn var det ikke akuelt å si det. Men han har jo aldri snakket noe særlig, sa jo for en stund siden noe som kan likne på tante til meg, men ble liksom ikke noe mer av det... Det er ikke ment som noe angrep på deg liv (føler at du går veldig i forsvar når jeg sier noe), bare at jeg er bekymret for gutten, og håper barnehagen tar ting på alvor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 4. oktober 2008 Forfatter #1879 Del Skrevet 4. oktober 2008 (endret) En tar ikke spesielt tak i det enda siss, men om det ikke er bedre når han er to og et halvt så blir det hørselstester og diverse for å utelukke det fysiske. Og så blir det sendt søknad om støttepedagog. (men det får han sikkert ikke før han er nærmere fire, det er knapphet på penger vettu ) Endret 4. oktober 2008 av liv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤bella¤ Skrevet 4. oktober 2008 #1880 Del Skrevet 4. oktober 2008 (men det får han sikkert ikke før han er nærmere fire, det er knapphet på penger vettu ) det er alltid snakk om penger.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå