liv Skrevet 23. september 2008 Forfatter #1841 Del Skrevet 23. september 2008 Og jeg har sett deg Hege Fint nytt nick Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤bella¤ Skrevet 23. september 2008 #1842 Del Skrevet 23. september 2008 Jeg tror nok det har noe med at folk ikke helt tørr å si hva de egenlig mener. Desverre..' Jeg bare ser ikke vitsen til å inn med hele hue og ræva med en gang. Dere kjenner jo hverandre ikke. Hvorfor stresse. Og dere er jo ikke akkurat 40år heller... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 23. september 2008 Forfatter #1843 Del Skrevet 23. september 2008 Mer i retning av at de spør om ikke vi skal finne oss et sted sammen snart uten at vi har sagt noe - så dermed så blir teorien din feil siss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤bella¤ Skrevet 23. september 2008 #1844 Del Skrevet 23. september 2008 Spiller ingen rolle. Du vet hva jeg mener. Jeg vet hva folk sier til meg, så får hva folk sier til deg være noe annet. Du har bare alltid hatt det så himla travelt med alt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 23. september 2008 Forfatter #1845 Del Skrevet 23. september 2008 Jeg gjør hva jeg vil, men det vet jo du og. Jeg føler ikke at det er for tidlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤bella¤ Skrevet 23. september 2008 #1846 Del Skrevet 23. september 2008 (endret) Å kjøpe leilighet med en du ikke kjenner ordentlig er jo gaskap. Uansett. Ikke for å være slem, men du har jo hatt det travelt før. Trodde liksom du lærte da. Du vet jeg bare vil deg godt, og er glad for at du har det bra. Jeg bare ser ikke hvorfor man ikke kan ha det bra som kjærester uten å kjøpe, med en gang. Endret 23. september 2008 av ¤bella¤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 23. september 2008 #1847 Del Skrevet 23. september 2008 Hei! Jeg synes det er godt å lese i dagboka di og vite at du har det bra jeg. Det er det viktigste! Stor klem til dere begge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 23. september 2008 #1848 Del Skrevet 23. september 2008 Du har noen overveielser å gjøre, ja. Hus av den typen dukker forresten ofte opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 23. september 2008 #1849 Del Skrevet 23. september 2008 Vel, jeg sier meg delvis enig med bella, men det vet du jo liv. Har sagt det til deg tidligere Men jeg vet hvordan det er å være nyforelsket og hvordan det er å ønske seg en ting veldig mye... Det er faktisk vanskelig å sette fingeren i jorda og ta en nøytral overveining. Jeg synes at dere skal være kjærester en stund før dere gjør noe mer. Mange gjør ting noe overilt i den første fasen i ett forhold, fordi man faktisk føler at det er det rette og den personen "is the one". Men når forholdet begynner å sette seg så hender det at man våkner fra forelskelsens rus. Jeg sier ikke at det vil skje med dere, men vil bare si at husk at forholdet er relativt ferskt og at man kanskje ikke tenker med den mest fornuftigste delen i starten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 23. september 2008 Forfatter #1850 Del Skrevet 23. september 2008 Vet det dukker opp ofte Bettie. Blir vel ikke helt at vi kjøper akkurat den. Men vet ikke. Snakker om å leie ut hans og bo her, eller selge hans, så han får betalt ned bilen og bo her frem til sommeren. Tenker at det er greit å ikke flytte M ut av barnehage med det første. Han trives så godt. Bare vinker, gir meg smokken og går inn på avdelingen om dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 23. september 2008 #1851 Del Skrevet 23. september 2008 Sånn har vi det i barnehagen om dagen også! Utrolig deilig!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 25. september 2008 #1852 Del Skrevet 25. september 2008 Koss går det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 25. september 2008 Forfatter #1853 Del Skrevet 25. september 2008 (endret) Går hva? sitter stille jeg Alt bra her. Litt hodepine, har hatt det siste uka egentlig. Hadde feber i helga. Typisk nok når jeg hadde barnefri. Marken var hos mamma fredag til lørdag. Da skulle vi egentlig på supporterfest men begge satt her med feber under ullteppe neddopa på paracet så det ble en film i stede Lørdag på dagen hadde jeg M mens mamma jobba, vi var barnevakt for brødrene mine C og A. A skulle på båttur med en kompis så han dro i ti tiden og C skulle spille fotballturnering og dro i titiden han og. Kom tilbake i halv tolv tiden og så så kjørte jeg han opp igjen tre kvarter etter. Så på to kamper og satt bilsete hans over i en annen mammas(naboen) bil og kjørte til mormor med marken i tre tiden. Alt i feber men må en så må en Mandag var en rolig dag, tirsdag var jeg lærervikar i 4 klasse, onsdag var relativt rolig. Vasket litt og ordnet noen småting. Hjalp kjæresten å hente bilen hans på verkstedet (eu-kontroll) og så var jeg en tur hos iss å brukte litt penger på tupperware. I dag skal jeg bare slappe av , foreldremøte i kveld. I morgen skal jeg ut å shoppe med ei venninne og så skal M og jeg til tante R. Hun har egentlig bursdag i dag men har bedt folk samtidig som jeg må ordne meg til foreldremøte og jeg er bare meg og en person. Klarer ikke dele meg i to... Mr.L skal passe og legge M da. Regner med at det går strålende Endret 25. september 2008 av liv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 25. september 2008 #1854 Del Skrevet 25. september 2008 Litt av en helg du hadde, så mange gjøremål med feber! Hvordan var det å jobbe som lærervikar da? Har du ringt den skolen jeg tipset deg og iss om? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 25. september 2008 Forfatter #1855 Del Skrevet 25. september 2008 Har snakket med de og sendt skriftlig søknad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 25. september 2008 #1856 Del Skrevet 25. september 2008 Du kan sikkert sende en åpen søknad til flere skoler, for jeg tror ikke det er bare enkelt å få tak i vikarer. Deilig når ungene trives i barnehagen. Da kan mor slappe litt av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 26. september 2008 Forfatter #1857 Del Skrevet 26. september 2008 http://www.tryggtrafikk.no/?module=Article...licShow;ID=3424 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 26. september 2008 Forfatter #1858 Del Skrevet 26. september 2008 til alle fantatiske mammaer; Mamma er best! Jeg var ute og gikk med min 4 år gamle datter. Hun plukket opp noe opp fra bakken og puttet det i munnen. Jeg tok det fra henne og sa til henne at det fikk hun ikke lov til Hvorfor det, spurte hun Fordi den har ligget på bakken og du vet ikke hvor den har vært, den er skitten og kan være full av bakterier. Da ser hun opp på meg og sier full av beundring Mamma, hvordan vet du alt dette Jeg var nødt til å tenke raskt. Alle mammaer vet sånt, det er endel av mammatesten. Det er sånne ting vi må vite ellers blir vi ikke mammaer. Vi gikk videre en stund og min datter var stille i 2 - 3 minutter før hun plutselig utbrøt; Nå forstår jeg!!. Hvis man ikke klarer testen da blir man pappa Akkurat, svarte jeg leende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 27. september 2008 #1859 Del Skrevet 27. september 2008 L og jeg skal en tur til Fredrikstad i dag, for å kjøpe kameralinse. Er dere hjemme? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 28. september 2008 #1860 Del Skrevet 28. september 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå