Gå til innhold

livet og tidsklemma

liv

Anbefalte innlegg

Det vi må gjøre er å prøve oss frem når det gjelder histaminene, skulle fjerne alle histaminer og så vente til han er helt bra før han får en matvare av gangen med histamin og se hvilke han reagerer på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det høres ut som litt av en jobb! Må være ganske kjedelig å være allergisk mot sjokolade og epler... Men mye av det han ikke er allergisk mot, er jo ingredienser/matvarer som brukes i veldig mye, så det er kanskje lettere å holde ham unna noe av det andre. Lykke til med utprøvingen etter hvert! :)

L har begges etternavn, han. Gleder oss til lørdag! Har kjøpt gave, L plukka ut noe han har selv og som han leker veldig mye med ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Briotogting(f.eks bro), duplo (har politibil og sykebil, og så får han rulle og max av pappaen sin), biler, bøker, bomullstrømpebukser, høyhalset body (ikke ull! Cubus har i str. 100), tegnesaker, puslespill

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for i dag! Kjempekoselig :) L har over 39 i feber, jeg kjente at han begynte å bli varm da vi var hos dere. Det var jo en til der som ikke var helt i form, stakkars! Håper dere slipper unna! ha en fin kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt en toåring i dag som har hatt en super dag. Fikk tre etasjes bilgarasje av meg, masse biler, mye duplo, tog og masse skinner og annet tilbehør. Litt klær, goretex vintersko, regntøy, cherox, hel markusdress, strikka genser og tøfler.

Har hatt barneselskap, totalt 8 små, fra halvannet år og til to og et halvt. Koselig men det ble litt trangt

Etterpå kom mamma, mammas mann, mammas tante (verdens herligste gamle dame), en fadder, kjæresten min, to av markens onkler og pappas kone. Pappa er på jakt.

Trenger jeg å si at det var en lykkelig men sliten toåring som sovnet fort i kveld?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag skal jeg ut å spise med kjæresten, egentlig to venninner også som skulle på kamp men den ene er blitt syk så da holder de to seg hjemme :( Etter mat blir det kamp. FFK- RBK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sitter hjemme og ser på kampen nå. Huff - der ble det nesten mål den gale veien.

Med en slik bursdag forstår jeg at bursdagsbarnet var sliten og fornøyd da han la seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Annonse

Kjøpe med kjæresten etter bare nesten 4 mnd sammen... Han har så og si bodd her siste to månedene, han påstår at han sover så mye bedre i senga mi. Han er hjemme og vasker tøy og henter nytt sånn etter jobb, noen ganger finner han på ting med noen kompiser og så kommer han somregel hit og er her med oss resten av ettermiddagen og sover over :) Drar omtrent ved soloppgang (i sekstiden) igjen. En annen har jo ikke fått stilt vekkeklokka en gang på den tiden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤bella¤
Kjøpe med kjæresten etter bare nesten 4 mnd sammen... Han har så og si bodd her siste to månedene, han påstår at han sover så mye bedre i senga mi. Han er hjemme og vasker tøy og henter nytt sånn etter jobb, noen ganger finner han på ting med noen kompiser og så kommer han somregel hit og er her med oss resten av ettermiddagen og sover over :) Drar omtrent ved soloppgang (i sekstiden) igjen. En annen har jo ikke fått stilt vekkeklokka en gang på den tiden...

Jeg syns det er fullstendig glaskap, og på nippen til ****, men du vet jo hva jeg mener.

Dere kjenner hverandre overhode ikke etter fire måneder, selv om han har bodd hos deg i to av de.

han er nok en kjempefin fyr, liv, MEN stikk nå fingern i jorda. Det går fint ann å bare være kjærester. Ikke ha så hastverk. Hadde det bare vært deg så greit, men du har faktisk et barn nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra folk har forskjellige meninger da ;) For jeg regner med at ting skjer etterhvert, i allefall før sommeren om ikke vi finner noe før det.

Men jeg har fått helt andre reaksjoner av noen som har vært litt sammen med oss begge, som har sett oss sammen i det siste. Samt at jeg har vel fått høre at vi blir ikke yngre så det er bare å sette i gang ;) Ingen vits å vente om en vet hva en vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...