søndagsengel? Skrevet 3. september 2008 #1801 Skrevet 3. september 2008 Så søt kjole!! Spennende med oppussingsobjekt! Snakker dere om å flytte sammen?
liv Skrevet 3. september 2008 Forfatter #1802 Skrevet 3. september 2008 Snakker litt ja - tror det oppussingsobjektet der er så dårlig at det ikke er verd pengene. Alt må jo byttes. Vi har vel egentlig sagt at vi titter og ser frem til mellom jul og påske, så legger han ut leiligheten sin for salg. Så vet vi sånn ca hvor mye egenkapital han har når vi titter rundt
liv Skrevet 3. september 2008 Forfatter #1803 Skrevet 3. september 2008 (endret) Så kjolen kan være en passende barselsgave? Kostet jo ca 200 kr bare i stoff... Endret 3. september 2008 av liv
Bettie Skrevet 3. september 2008 #1804 Skrevet 3. september 2008 Så nydelige ting du syr. De er heldige som får disse gavene.
liv Skrevet 5. september 2008 Forfatter #1805 Skrevet 5. september 2008 Har kjøpt meg spillet Spore, og får det ikke til å virke Usikker på om det er dvden eller pc'n. Det skjer i allefall noe feil allerede i installeringen. Den lager ikke de snarveier den skal gjøre og sånt.
søndagsengel? Skrevet 5. september 2008 #1806 Skrevet 5. september 2008 Har du mulighet til å gi meg de opplysningene jeg trenger for å kjøpe linsa til kameraet? Skal prøve å komme meg dit i morgen, tenkte jeg.
søndagsengel? Skrevet 5. september 2008 #1808 Skrevet 5. september 2008 (endret) Takk for sms! Er det lørdag eller søndag dere skal feire bursdag neste helg? tenkte å feire min egen med familien den dagen vi ikke skal til dere Endret 5. september 2008 av søndagsengel?
Bettie Skrevet 5. september 2008 #1810 Skrevet 5. september 2008 Den boka jeg så du ønsket deg, den er fin. Har rn tilsvarende selv, og har brukt det mye før.
liv Skrevet 6. september 2008 Forfatter #1811 Skrevet 6. september 2008 Ja den er er så etterspurt at de måtte lage et nytt opplag, de gamle raslet rundt på bruktmarkedet til skikkelig overpris.
liv Skrevet 8. september 2008 Forfatter #1812 Skrevet 8. september 2008 (endret) Ukesplan Mandag; Vaske tøy Henge opp tøy Legge sammen tøy Legge vekk tøyet Rydde i lekene Rydde vekk alt på gulvet Rydde stuebordene Brenne papp Gå ut med søppel Ta søppeldunken ut til veien for tømming Feie over stuegulvet Hente resept hos legen Gå på posten Tirsdag; Vaske tøy henge opp tøy Rydde badet Oslotur med legebesøk på Klinikk for Allergi og lungesykdommer Onsdag; Vaske badet, rydde gangen støvsuge gangen Legge sammen tøy Gå over benken på kjøkkenet Vaske stuegulvet Torsdag; Jobbe Handle Fredag; Jobbe Rydde bake en sjokoladekake Bake muffins Bake gulerotkake Lørdag; Vaske over gulvene Rydde Pynte til bursdag FEIRE BURSDAG Endret 8. september 2008 av liv
Linn3c Skrevet 8. september 2008 #1813 Skrevet 8. september 2008 Travel veke som endar opp i ein kjempegøy lørdag!
liv Skrevet 8. september 2008 Forfatter #1815 Skrevet 8. september 2008 (endret) Ukesplan Mandag; Vaske tøy Henge opp tøy Legge sammen tøy Legge vekk tøyet Rydde i lekene Rydde vekk alt på gulvet Rydde stuebordene Brenne papp Gå ut med søppel Feie over stuegulvet Hente resept hos legen Gå på posten Ta søppeldunken ut til veien for tømming Done for the day Tirsdag; Vaske tøy henge opp tøy Rydde badet Oslotur med legebesøk på Klinikk for Allergi og lungesykdommer Onsdag; Vaske badet, rydde gangen støvsuge gangen Legge sammen tøy Gå over benken på kjøkkenet Vaske stuegulvet Torsdag; Jobbe Handle Fredag; Jobbe Rydde bake en sjokoladekake Bake muffins Bake gulerotkake Lørdag; Vaske over gulvene Rydde Pynte til bursdag FEIRE BURSDAG Endret 8. september 2008 av liv
iingvild Skrevet 9. september 2008 #1816 Skrevet 9. september 2008 Det ser ut som du har nok å gjøre! Puh... Håper du får slappet av litt også!
liv Skrevet 9. september 2008 Forfatter #1817 Skrevet 9. september 2008 Ukesplan Tirsdag; Vaske tøy henge opp tøy Rydde badet Oslotur med legebesøk på Klinikk for Allergi og lungesykdommer
søndagsengel? Skrevet 9. september 2008 #1818 Skrevet 9. september 2008 Takk for invitasjonen som kom i posten i dag! Gøy for Leon å få post!
liv Skrevet 9. september 2008 Forfatter #1819 Skrevet 9. september 2008 Var ikke helt sikker på hva han het til etternavn jeg
liv Skrevet 10. september 2008 Forfatter #1820 Skrevet 10. september 2008 I går var vi på klinikk for allergi og lungesykdom med Markus, han er allergisk. Ingen bombe det, så mye eksem som han har. MEN den gode nyheten er at han ikke er allergisk mot Soya, Eggehvite, melk, erter, torsk, reker eller hvetemel... Han er derimot alvorlig allergisk mot peanøtter og hasselnøtter, han reagerer også på histaminer og katt. Det finnes histaminer i mange matvarer, noen av de han bør unngå er; rabarbra, sjokolade, spinat, jordbær, peanøtter, rødbeter, mangold og pastinakk (grønnsaker), blå druer, persille, nektariner, eple, purreløk, auberginer, marmelade, blåbær, pekannøtter, hvetespirer, kakao, bjørnebær og paprika, for å nevne noen....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå