Gå til innhold

livet og tidsklemma

liv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fra i går til i dag har jeg vært barnevakt. Kjørte de hjem i formiddag. En snart toåring og en seksåring. Gikk veldig fint. Etterpå var vi en tur på familiedagen på stabburet. Markus fikk kjøre i brannbil og var veeeeeeeldig stolt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det var kjempesøtt! :)

Svarer deg her også, jeg: mannen sier at det koster ca 1200 kr + mva pr meter for å drenere, men at det bl.a. kommer an på hvor god plass det er rundt huset, om det må sprenges osv. Er det huseieren din som trenger å drenere?

Hvordan var det å jobbe en dag i en ukjent barnehage?

Går det bra med M i barnehagen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg glemte å notere meg hvilken kameralinse jeg (mannen) skal be om på Japan photo! Kan du skrive det i dagboka mi når du har tid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke huseieren som trenger å drenere, bare tittet litt på et oppussingsobjekt. Skal hente opp kameralinsa og notere ned hva det sto'.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snart jul. Prøve å finne ut hvor mange som skal få gave jeg...

Marken

Kjæresten

Mamma og B

Pappa og O

Bror A

Bror C

Bella og samboeren

Tante R - gavekort på frisør?

Tante S og onkel H - konfekt, bok eller blomst.

"tantebarna" HE, PH og F

E og H

Venninne T

Har jeg glemt noen?

Endret av liv
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grunn til at jeg tenkte på julegaver var fordi søstern til kjæresten ringte og de avtalte å kjøpe gavekort til foreldrene og ridebukse til søstern. De skulle kjøpe for 1500 til hver av foreldrene og ridebuksen kostet vel noe sånt den og. Er ikke det mye med 3000 kr til foreldrene? Greit nok at de spleiser så det er fra to men alikevel? Ikke vant til å bruke så mye på gaver jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg pleier å bruke kanskje 600 kr på hvert par, har jo to sett siden pappa og mamma ikke er sammen. Blir jo 1200 kr alene og det er jo omtrent det han bruker også. Men siden han bare har to foreldrepersoner å handle til så blir det jo 3000/2. Men synes det var dyrt alikevel.

http://blip.tv/file/815221

Jeg vet hvilket ste jeg ville hatt marken i, i allefall ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤bella¤

Det var mye penger ja. Da vet jeg mamma hadde følt seg dum, om vi hadde brukt så mye på henne ;)

Har du mulighet til å få kjøpt bursdagsgave til henne? Vet ikke helt om bekkenet mitt er i senterhumør på en stund, etter gårsdagens dumme påfunn ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal ordne det i morgen jeg :) Når kommer du til byen?

Tenkte kanskje den joggedressen hun ønsker seg og et undertøysett? Eller har du noen andre ønsker? Joggedressen, om de har den inne enda koster 199,-

Eller skal vi gå for gavekort på torvbyen? 600?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤bella¤
Tenkte kanskje den joggedressen hun ønsker seg og et undertøysett?

Syns dette hørtes bra ut jeg :)

Kommer i 11.tiden i morgen. Skal på lunsj til tant R. Fortelle henne at hun skal bli tante igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok. Skal å se på kjole med T i ti tiden. Hun skal i bryllup.

Her er kjolen jeg har laget til datteren til ei venninne

kjole.jpg

Endret av liv
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...