Gå til innhold

livet og tidsklemma

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror det passer best mandag egentlig.

Skrevet

Det slo meg plutselig at jeg er støttekontakt på mandager fra kl 16... :rodme: Det har vært litt ustrukturert i sommer, derfor glemte jeg det i forbifrten. Men nå har vi starta opp med faste dager igjen. Så enten må vi treffes litt tidlig, sånn at jeg har middagen klar til kl 16, eller så kan dere komme hit (mulig vi må være ute hele tiden, avhengig av hva snekkerene driver med...).

Skrevet

M har legetime i morgen kl 11:15 - etter det så er det soving.

Hva med om vi kommer til dere i to/halv tre-tiden på mandag?

Har nemli fått igjen bilen min i dag! JEJEJEJEJEJEJ

Skrevet

Det høres bra ut! Supert at du har fått igjen bilen også!! :)

• 2 uker senere...
Skrevet

Markus har blitt skikkkkkkkelig forkjøla, hosta ikke noe når han dro i barnehagen i dag men nå er er det en skikkelig slimhoste

Gjest ¤bella¤
Skrevet

Uff da.

Han skulle vært hos tanta si han nå, så kunne vi lagt på sofaen sammen :hjerte:

Skrevet

Stakkars! :(

Hadde dere det fint i Bergen?

Tusen takk for lånet av linsa! Nå står den på ønskelista mi! Skal få levert den til deg så fort som mulig. Svigermor kommer i helgen, så hvis vi skal til svoger&sambo da, kan jeg komme innom med den!

Skrevet

Ingen stress, bare jeg har den tilbake til 29.8 for da trenger jeg den :)

Skrevet

Prøver å få det til i helgen, jeg.

Skrevet

Trass er no dritt...

Marken satt her stille og rolig og bygde med brio-togbanen og så blir han plutselig skikkelig sinna. Prøver å bygge bro og det mangler en del til broen og han får de ikke til å passe sammen osv. Jeg setter meg rolig ned og prøver å gi han rett del men det blir også feil. Blir skikkelig sinna og kaster alle delene rundt seg. Jeg sier nei - for vi kaster ikke leker ;) Men han kaster flere leker i stede så jeg pakket vekk togbanen som jeg pleier å gjøre med leker som blir kasta rundt, og nå ligger han på gulvet her og furter. Ingen hyling eller noe, bare flatt ut og er sur.

Gjest ¤bella¤
Skrevet

Du får sende han til tante da, så skal han slippe å ligge på gulvet å furte ;)

Skrevet

Han høres ut som en skikkelig mann, med den furtinga. :fnise:

Skrevet (endret)

Tante kan bare komme å hente han... Han vil sikkert være med deg på tur for mamma er kjedlig nemli.

Han har forresten gitt seg og gått over til duplo nå ;)

Endret av liv
Gjest ¤bella¤
Skrevet
Tante kan bare komme å hente han... Han vil sikkert være med deg på tur for mamma er kjedlig nemli.

Det hadde vært noe ja. Får se hvordan formen er fremover og hva legen sier. Kanskje jeg tar meg en tur hjem om en liten stund :)

Han har forresten gitt seg og gått over til duplo nå ;)

Fillern. Han som er så søt når han furter :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...