liv Skrevet 22. juni 2008 Forfatter #1661 Del Skrevet 22. juni 2008 (endret) Det har vært mye frem og tilbake med en fyr jeg har datet i det siste men nå orker jeg ikke mer. Han får ikke bestemt seg om han vil være singel eller ei så da får han bare være singel. Liker han men orker ikke det greine. Date, kan ikke date mer, date, kan ikke date mer, date, og nå vil han ikke date igjen.... Endret 22. juni 2008 av liv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 22. juni 2008 #1662 Del Skrevet 22. juni 2008 Nei, du får ta det med ro en stund og ha det trygt og stabilt for deg og marken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 22. juni 2008 Forfatter #1663 Del Skrevet 22. juni 2008 Han sliter med det at jeg har vært singel så kort... Men som jeg prøvde å si til til han er at det er jo bare på papiret. Og så ble han såret veldig i de to siste forholdene han har hatt så han sliter med å slippe løs følelsene sine. Men igjen jeg er ikke noe i nærheten av samme typen som hans siste x i allefall. Som plutselig bare forsvant midt på natta og sånt. (de bodde sammen i tre mnd), overnattet hos andre gutter og han måtte jo bare forstå at hun trengte det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 22. juni 2008 #1664 Del Skrevet 22. juni 2008 Selv om du føler du har vært singel lenger enn "papiret" tilsier, så har du faktisk inntill nylig vært gift. Har skrevet det før, at jeg mener du bør ta det med ro og la ting lande litt. Ofte kan man nok føle at alt er ok, men når man ser tilbake i ettertid så ser man gjerne annerledes på det. Men du gjør selvsagt som du vil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 23. juni 2008 Forfatter #1665 Del Skrevet 23. juni 2008 Heldigvis gjør jeg som jeg vil ja Vi får se hva jeg vil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 25. juni 2008 Forfatter #1666 Del Skrevet 25. juni 2008 reiser til Bergen i morgen tiiiiidlig, kjører halv seks. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 25. juni 2008 #1667 Del Skrevet 25. juni 2008 Gler oss! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 28. juni 2008 Forfatter #1668 Del Skrevet 28. juni 2008 Nå har jeg passet vetlejento i huset en time Hører Linn3c er på vei inn nede nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 29. juni 2008 #1669 Del Skrevet 29. juni 2008 Er det i dag du skal gå lang tur med M på ryggen? God tur (og lykke til) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 29. juni 2008 Forfatter #1670 Del Skrevet 29. juni 2008 Det var i går, men når vi kom opp så var ulriksbanen stenget. Men vi fikk oss en tur på over mila alikevel. Selv om meste ble med vogn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 1. juli 2008 Forfatter #1671 Del Skrevet 1. juli 2008 hjemme, ferdig dusja og marken sover Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 2. juli 2008 Forfatter #1672 Del Skrevet 2. juli 2008 Nå skal Marken og jeg gå oss en tur, gå på apoteket og hente medisiner og så skal vi på posten og hente mobilen min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 2. juli 2008 Forfatter #1673 Del Skrevet 2. juli 2008 Markus og jeg har vært å handlet leker. En lastebil til å ha ute, tre forskjellige biler, en traktor med tilhenger, og en stor ferje som også hadde tre biler på, samt en annen bil som kjører og lager lyd når han trykker på knapp på taket. Den var vist litt skummel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 2. juli 2008 #1674 Del Skrevet 2. juli 2008 Det hørtes ut som kjekke leikar! H er sliten i dag, han. Tar visst på å ha besøk. Han stod opp halv ti og la seg igjen kvart over tolv... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 2. juli 2008 Forfatter #1675 Del Skrevet 2. juli 2008 Fått til å motta mms på nye mobilen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 3. juli 2008 #1676 Del Skrevet 3. juli 2008 Og sende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 4. juli 2008 Forfatter #1677 Del Skrevet 4. juli 2008 så bra da. Nå skal jeg ordne litt her. Markus skal være med mormor på stranda, mens jeg skal vaske og rydde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 4. juli 2008 Forfatter #1678 Del Skrevet 4. juli 2008 Motivasjon til å starte opp igjen etter lunsj søkes. Har vasket kjøkkenet og tørket støv men det var det å komme igang med resten av huset. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 4. juli 2008 #1679 Del Skrevet 4. juli 2008 Har bare litt motvasjon selv, så min får du ikke Kanskje du la den igjen i vaskebøtta?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 4. juli 2008 Forfatter #1680 Del Skrevet 4. juli 2008 (endret) Ferdig med Stua Kjøkkenet Trappa Markens rom Bytta på markens seng Legge sammen tøy Rydde gangen Støvsuge gangen Har igjen; Rydde og legge vekk tøyet Vaske soverommet mitt Bytte sengetøy Vaske badet Dusje selv Handle Men nå; en liten pause på et kvarter Endret 4. juli 2008 av liv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå