Gå til innhold

livet og tidsklemma

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal han bli boende eller flytter han og?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

blir boende ut måneden i allefall, kanskje ut juni og. Vi får se hva som skjer. Han kunne jo hjulpet meg å pakke marken sine ting i allefall, eller i allefall f.eks sett igjennom julepynt/påskepynt/esker med bilder som ikke henger oppe og plukke ut det han vil ha i stede for å klage over at jeg bare tar. Jeg har gitt han tilbudet om å ta det han vil ha. Han kunne jo f.eks gått igjennom håndklærne og tatt de han ville ha så kunne jeg tatt resten jeg.

Hadde gått så mye fortere å pakke om jeg ikke måtte sortere alt først!

Skrevet

Så flink du er! Skulle ønske eg kunne hjelpt deg, men det er dessverre litt problematisk.. :klem:

Skrevet (endret)

Pakker til det tyter ut av øra. Nå skal jeg skru av stellebordstoppen. Selve stellebordshylla kan jeg jo bruke til klær. Da er jeg faktisk ferdig på badet!

Så skal jeg pakke ned resten av tøyet til marken for besøket hos mormor og legge sammen tøy her i stua. T får legge sammen sitt eget.

Endret av liv
Skrevet

Og siss, ikke få sjokk her - det er esker og poser over alt - totalt kaos.

Gjest ¤bella¤
Skrevet
Og siss, ikke få sjokk her - det er esker og poser over alt - totalt kaos.

Ikke lenge siden jeg flyttet selv, så husker hvordan det er ;)

Er det på fredag du flytter? Lurer på om jeg skal vente med å ta sykkelen da se, så kan pappa eller B hjelpe meg å sette på hengerfestet. Sambo er i hamburg.

Kommer rundt kvart over ni jeg da :)

Skrevet

Lørdag flytter vi siss.

Heldigvis skal ikke marken være her noe særlig i morgen. Har planer om å dra rett i barnehagen når han våkner, og så kjøre han rett derfra og til mamma. Da har jeg tiden fra 9 til 14. Skulle vel klare å pakke resten på den tiden. Søstern kommer innom og hjelper meg med å skru ned ting og tang. Så skal jeg tilbake til Oslo på kvelden og på Ikea på fredag. Så kjører jeg innom leiligheten og pakker bilen fullere(om det går) og reiser rett til Fredrikstad med det på kvelden. Skal sitte på lastebil fra Fredrikstad kl 07:00 på lørdag.

Gjest ¤bella¤
Skrevet

På lørdag ja. Hm.... Har du tau?

Skrevet

Sender deg en klem!

:klem:

Kjedelig at du må gjøre alt alene!

Skrevet

urk - finner ikke lommeboka. Den ligger vel et sted sammen med gaven til siss. JEg hadde den i allefall i går da jeg handlet den.

Skrevet

Fant gaven, men ingen lommebok.

Ringte å sperret kort og sånt. Så må jeg i banken å ta ut penger til Ikea turen i morgen.

Skrevet

Ja det var det da, om jeg ikke har nok så har jeg handlet over evne for å si det sånn ;)

Skrevet

Ble det storfangst på Ikea?

Utrolig kjipt gjort av T at du må pakke alt alene!!

Skrevet

Åja, jeg misforsto det liv skrev i forrige innlegg :idesmil:

Skrevet

Ikea er i morgen ja. Skal du ha noe?

Skrevet

Nei takk. Kommer ikke på noe jeg trenger nå. Men når vi er ferdige med huset, drimot :sjarmor:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...