liv Skrevet 7. mai 2008 Forfatter #1522 Skrevet 7. mai 2008 blir boende ut måneden i allefall, kanskje ut juni og. Vi får se hva som skjer. Han kunne jo hjulpet meg å pakke marken sine ting i allefall, eller i allefall f.eks sett igjennom julepynt/påskepynt/esker med bilder som ikke henger oppe og plukke ut det han vil ha i stede for å klage over at jeg bare tar. Jeg har gitt han tilbudet om å ta det han vil ha. Han kunne jo f.eks gått igjennom håndklærne og tatt de han ville ha så kunne jeg tatt resten jeg. Hadde gått så mye fortere å pakke om jeg ikke måtte sortere alt først!
Linn3c Skrevet 7. mai 2008 #1523 Skrevet 7. mai 2008 Så flink du er! Skulle ønske eg kunne hjelpt deg, men det er dessverre litt problematisk..
liv Skrevet 7. mai 2008 Forfatter #1524 Skrevet 7. mai 2008 (endret) Pakker til det tyter ut av øra. Nå skal jeg skru av stellebordstoppen. Selve stellebordshylla kan jeg jo bruke til klær. Da er jeg faktisk ferdig på badet! Så skal jeg pakke ned resten av tøyet til marken for besøket hos mormor og legge sammen tøy her i stua. T får legge sammen sitt eget. Endret 7. mai 2008 av liv
liv Skrevet 7. mai 2008 Forfatter #1525 Skrevet 7. mai 2008 Og siss, ikke få sjokk her - det er esker og poser over alt - totalt kaos.
Gjest ¤bella¤ Skrevet 7. mai 2008 #1526 Skrevet 7. mai 2008 Og siss, ikke få sjokk her - det er esker og poser over alt - totalt kaos. Ikke lenge siden jeg flyttet selv, så husker hvordan det er Er det på fredag du flytter? Lurer på om jeg skal vente med å ta sykkelen da se, så kan pappa eller B hjelpe meg å sette på hengerfestet. Sambo er i hamburg. Kommer rundt kvart over ni jeg da
liv Skrevet 7. mai 2008 Forfatter #1527 Skrevet 7. mai 2008 Lørdag flytter vi siss. Heldigvis skal ikke marken være her noe særlig i morgen. Har planer om å dra rett i barnehagen når han våkner, og så kjøre han rett derfra og til mamma. Da har jeg tiden fra 9 til 14. Skulle vel klare å pakke resten på den tiden. Søstern kommer innom og hjelper meg med å skru ned ting og tang. Så skal jeg tilbake til Oslo på kvelden og på Ikea på fredag. Så kjører jeg innom leiligheten og pakker bilen fullere(om det går) og reiser rett til Fredrikstad med det på kvelden. Skal sitte på lastebil fra Fredrikstad kl 07:00 på lørdag.
iingvild Skrevet 8. mai 2008 #1530 Skrevet 8. mai 2008 Sender deg en klem! Kjedelig at du må gjøre alt alene!
liv Skrevet 8. mai 2008 Forfatter #1531 Skrevet 8. mai 2008 urk - finner ikke lommeboka. Den ligger vel et sted sammen med gaven til siss. JEg hadde den i allefall i går da jeg handlet den.
liv Skrevet 8. mai 2008 Forfatter #1532 Skrevet 8. mai 2008 Fant gaven, men ingen lommebok. Ringte å sperret kort og sånt. Så må jeg i banken å ta ut penger til Ikea turen i morgen.
liv Skrevet 8. mai 2008 Forfatter #1534 Skrevet 8. mai 2008 Ja det var det da, om jeg ikke har nok så har jeg handlet over evne for å si det sånn
søndagsengel? Skrevet 8. mai 2008 #1535 Skrevet 8. mai 2008 Ble det storfangst på Ikea? Utrolig kjipt gjort av T at du må pakke alt alene!!
søndagsengel? Skrevet 8. mai 2008 #1537 Skrevet 8. mai 2008 Åja, jeg misforsto det liv skrev i forrige innlegg
søndagsengel? Skrevet 9. mai 2008 #1539 Skrevet 9. mai 2008 Nei takk. Kommer ikke på noe jeg trenger nå. Men når vi er ferdige med huset, drimot
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå