Gå til innhold

livet og tidsklemma

liv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

bare å luske her :)

Dagens Horoskop for Tvillingene: 06.05.08

Det er mye å passe på i dag, og det gjelder å ikke tenke alt for perfeksjonistisk. I ettermiddag er energien oppbrukt.

Sliten ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går det greit med pakkinga? Har du alt under kontroll?

Gler du deg til å komma på plass i leiligheten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, du liv! Hugsar du den mørkeblå vårdressen H låner av M? Naboen her syns den var så fin og lurte på kor du hadde kjøpt den. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er på filiokus tror jeg - en lokal sak i Fredrikstad tror jeg.. Mamma som har handlet så jeg er ikke sikker da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og så var det det med pakkinga, ikke helt under kontroll. Trenger noen søppelsekker og flere esker. Har pakket 14 bananesker og en annen eske. Og er vel kanskje litt over halvveis.

Jeg får kanskje besøk i dag - av en kjekkas på motorsykkel som lurte på om jeg ville spise lunsj med han i parken :P Så nå kan dere som ikke aner noe være veldig nyskjerrige. Det er bare kanskje da. Han sa jeg ikke måtte bli overrasket om han kom, men heller ikke skuffet om han ikke orket for han er ikke helt i form.

Men ellers så får vi besøk av avdelingen til Marken om en time. Så da skal vi være ute å leke her i bakgården. Det blir nok koselige to timer det. Etterpå skal jeg jo ha tid til den kanskje lunsjen og så må jeg innom jobben rundt tre. Har så utrolig mye avspassering igjen så det blir fri i hele morgen og. Fredag har jeg jo flyttedag!

Nå skal Marken og jeg gå ut å hente vogna til marken nede i bilen så han har noe å sitte i på vei til barnehagen etterpå! Og så skal vi gå innom butikken å få tak i flere esker.

Huff... jeg hører bæsjing. Får vel la han bli ferdig med det først!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sender deg en stor klem! Håper jeg får komme på besøk til høsten en gang! :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde vært veldig koselig iingvild!

Da var besøket ferdig :) Vi har spist pølser og lekt i sandkassa. Kost oss skikkelig, men disse små blir jo så trøtte så nå var det på tide å reise opp å sove. De fikk med seg marken og :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig å snakke med deg i går! Spent på om det ble lunsj i parken, jeg! :jepp:

Mannen kan ha Leon på søndag, så da kommer jeg og hjelper til. Gleder meg til å se deg og leiligheten også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble ingen lunsj i parken dessverre. Hørte ikke noe fra han etter at han skrev noe i morges om at jeg ikke måtte ha for store forventninger men heller bli overrasket om han kom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
Lunsj`? Med hvem?

Nå må du fortelle da, til din nyskjerrige lillesøs :sjarmor:

Bare en søt snill men rar kompis som har kjøpt seg motorsykkel og hadde tenkt seg på tur i dag, men så ble det ikke tid alikevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært på loftet og tømt det. Hvor skal jeg gjøre av alt? helt sjelven i beina - bor i bygård og loftet er to etasjer opp fra her, og jeg har gått opp og ned med tunge esker. Nå aner jeg ikke hvor jeg skal begynne neste gang.

Har

Har igjen på badet;

håndklær (sortere ut og fordele så vi får noe hver)

sortere ut av skittentøysdunken så T sitt tøy ligger igjen

Markens rom:

marken sine klær - kan være igjen i komoden da de er lette. Skru komodene fra hverandre (skrudd sammen to stykk)

Skru fra hverandre senga hans,

Skru av beina på bordet,

Samle småleker

Soverommet;

mine klær

Ting oppå skapet

Stua:

mer leker

Tømme skuffene i stuebordet

Legge sammen og bort tøyet

Tror jeg skal sortere ut skittentøyet opp i en søppelsekk, pakke håndklær og gå over badet så alt der er ok. Skru av plata på stellebordet. Pakke ned resten av badet så det er heeeelt ferdig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mer nok ja - spessielt alene! For han jeg var gift med har ikke hjulpet en liten bæsj.

*sur*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...