Gå til innhold

livet og tidsklemma

Anbefalte innlegg

Skrevet

Marken blir propell av paracett

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har en travel tid foran deg. Håper formen er bedre nå.

Gjest ¤bella¤
Skrevet
Marken blir propell av paracett

Det er noen som får den virkningen.

Vår kjøre onkel, fikk morfin etter nakkeoperasjonen og snakket høl i hue på alle på intermediærstua hele natten. Alle de andre pasientene måtte jo få ørepropper :ler:

Jobber du denne uken?

Skrevet

jeg har fortsatt masse avspassering og så har jeg flyttedag på fredag så litt jobbing men ikke på langt nær fullt :P

Nå ser marken på postmann pat og jeg skal gå å ordne meg litt, pusse tenna og sånt, så skal vi til barnehagen.

Skrevet

Pakke tid! Men huff - det er noe løst under bilen. Den skrangler. Får høre med noen kompiser om de kan titte på den!

Skrevet

kjørte innom en smørehall, var en slangeklemmesak som var løs så da byttet de den. Ble hele 100 kr fattigere!

Gjest ¤bella¤
Skrevet

Godt det ikke var noe værre da :)

Hvordan jobber du torsdag? Har fri fra jobb, og har egentlig planer om å få hjem denne sykkelen min ;)

Skrevet

Tordag ja - du kan komme å hjelpe meg å skru fra hverandre senga og sånne ting! Har fri - men skal kjøre til Fredrikstad i tre tiden (sikkert litt før så jeg slipper rushen)

Gjest ¤bella¤
Skrevet

Jeg skal på aromaterapi klokken 13:00, så det er ikke mye jeg får hjulpet deg, men litt kan jeg da klare, om vi kan sette i gang tidlig ;)

Skrevet

ja - leverer M i halv ni tiden - så det er bare å komme i ni tiden om du vil!

Skrevet (endret)

Ble kjøkkenet jeg pakker ned i dag. Nå venter jeg på at oppvaskmaskinen skal bli ferdig så jeg kan sette på ny. Vasker det som stod oppå skapet - fullt av fett ja :(

Onsdag formiddag kommer avdelingen til Marken for å leke ute her. Vi skal spise pølser til lunsj!

Endret av liv
Skrevet

Ny dag :) Trøtt. Kom meg i seng rundt midnatt og marken våknet halv seks og hylte, sinna hyling, en time før jeg stod opp med han.

Skrevet

Du har mye å gjøre, skjønner jeg! Også sykdom oppå det hele... Så koselig av deg å invitere avdelingen hjem til dere! Regner dere med å bo i Fredrikstad fom. helgen? Si fra om du trenger hjelp, da! :klem:

Gjest ¤bella¤
Skrevet
Regner dere med å bo i Fredrikstad fom. helgen?

Hun flytter alt på fredag, så da tror jeg de flytter rett inn i den nye leiligheten ;)

Skrevet

Lørdag siss, lørdag!

Skrevet

Skal rope ut om jeg trenger hjelp - det jeg hadde trengt mest hjelp til er vel egentlig å få pakket! :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...