Gå til innhold

livet og tidsklemma

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har flere lekeparker i nærheten og reptilparken er flyttet rett bort i gaten her :løper tilbake på avdelingen:

Skrevet

Gleder meg til å besøke dere! Blir moro med en Oslotur også :-) Tror vi kommer til å ta toget. Det er jo veldig stas for Leon, samtidig som jeg slipper å tenke på parkering osv.

Gjest ¤bella¤
Skrevet

På tide med noen nye bilder i bloggen eller? klarer liksom ikke å se meg mett på han :hjerte:

Skrevet (endret)

orker ikke i dag - sliten, slapp og i dårlig humør

Endret av liv
Skrevet

Hei igjen! Vil bare si fra at jeg er uten nett hjemme, og nå er det jo fri fram til mandag, så jeg kommer ikke innom igjen. Så hvis vi skal avtale noe ang. lørdag, må vi ta det på telefon. Melder deg, jeg :)

Skrevet

Huff. Marken er syk. Begynte i går morges med dobbeltsidig øyekatar på morgenen, så startet hosting og snørring rett etter med feber til kvelden. I morges var han skikkelig tett i brystet. Ringte legen men de hadde ikke til før 12:45 så da dro vi på legevakta. Der fikk han ventoline i maske. Vi måtte være tre for å holde han fast og få i han medisinen. Han måtte ha masken forran munn i minst fem minutter. Det var lange minutter. Han ble fort tett igjen så han fikk også kortison rusetabletter, som han også skal ha i morgen og på søndag. Det kan jo bli spennende å få til hjemme.

Nå har jeg akkuratt dyttet han i seng for han bare lå på gulvet å vrei seg og hylet. Da kan han like gjerne gjøre det i senga og sovne.

Gjest ¤bella¤
Skrevet

Uff da, lille Marken. Er det pollen eller?

Den brusetabletten kan du blande i saft også vettu. Husker vi måtte gjøre det noen ganger da jeg var på barneavdelingen...

Skrevet

brusetablettEN? Det er 12!!!!! men de er små og kan blandes i saft ja

Gjest ¤bella¤
Skrevet
brusetablettEN? Det er 12!!!!! men de er små og kan blandes i saft ja

:sjokk: 12 stk? Hva er alle de da?

Skrevet

Stakkars liten. Det er ikke greit å bli så tett, og det er ikke greit å forstå hvorfor man må ta den ekle masken på

Skrevet

Huff, det hørtes ikke greit ut nei. Håper det blir bedre snart. :klem:

Skrevet

Plan for uka;

Søndag; bli frisk

Mandag:

Rydde og pakke og ordne med babytingene så alt er pakket og merket.

Tirsdag:

Pakke ned det jeg skal ha fra kjøkkenet

Onsdag:

Skaffe bobleplast og annen plast, bl.a til madrass og tv. Maxbo eller lignende?

Torsdag:

pakke klær som vi trenger de neste dagene.

Pakke lekene til Markus samt kjøre til Fredrikstad etter barnehagen.

Legge alt av klær i sekker og sånt

Fredag:

Ikea: Sovesofa, tallerkner, gardinstenger, panelgardiner?

Skru fra hverandre ting og tang som seng ol. Pakke inn tv og madrass, samt alt annet jeg trenger.

Kjøre til Fredrikstad

Lørdag kl 0800 Kjøre med lastebilen til Oslo og hente alt!!!!!

Skrevet

Litt av en jobb du har,men det blir godt å få det ferdig! :kose:

Skrevet

Fikk ordnet litt av babytingene i sta! samt pakket ned litt stoff.

Nå skal jeg dra meg i nakken og få tatt den dusjen...

Skrevet

Marken hylte og klagde konstant fra 13 til 17:30 - til drømmehagen begynte. Mammaen har nærmere 39 i feber og er ikke i lekeform.

Skrevet

Hyling og klaging er tydligvis veldig slitsomt for han sover alt, sovnet med en gang jeg la han ned.

Skrevet

Er høyt lydvolum her også om dagen, men nå har hun fått paracet så det er litt bedre...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...