Gå til innhold

livet og tidsklemma

liv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takker for koselig besøk Linn3c!

Har fått litt sydilla så nå har jeg laget ny blogg. Se signatur!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for oss! Synd det var over så fort. Men eg skal innrømma at det var deilig å komma seg heim etter mange timar på reis, sjølv om eg godt kunne ha utsett reisinga med mange dagar... :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ¤bella¤

Godt dere har kost dere i påsken!

Kan du sende meg adressen til bloggen deres på pm? Omformatert datan se...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fine luer!! :jepp:

Høres ut som om dere har hatt en fin påske med besøk fra Bergen! Regner med at det er/kommer bilder i bloggen? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fine luer!! :jepp:

Høres ut som om dere har hatt en fin påske med besøk fra Bergen! Regner med at det er/kommer bilder i bloggen? :)

Ja, der var det jo mange bilder jeg ikke hadde sett! :jepp: Kjempekoselige! :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

M har fått to utslett på ryggen, legen trodde det kunne være brennkopper. Men legen kunne ikke si helt sikkert om det var brennkopper eller vorter. Han ville vi skulle behandle det som brennkopper først å se, og da ville barnehagen at vi er hjemme til behandlingen er i gang, dvs i dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ¤bella¤
Hvordan går det med lille vennen nå da?

De er i fredrikstad og jeg snakket akkurat med mamma og da hørtes det ut i bakgrunnen som om alt var i strålende orden :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Liv spurte om jeg hadde tid til å finne på noe på søndag formiddag, men ser ut som om svigermor kommer.... Må nesten prioritere henne....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom fredag kveld, i går hadde vi besøk av ei venninne og i dag har vi vært på besøk hos ei tante av mamma. Skal hjem etterpå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det blir spennande å sjå! :)

Fått M i seng? Ja, sjølvsagt har du det, klokka er jo halv ni. Men når sovna han i dag? H sovna seinast ti over sju i kveld, trur eg. Han var kjempetrøtt heilt frå klokka seks. Kunne visst ha skrudd klokka to timar for hans del. :ler:

Har du blitt lurt i dag? Ungane i barnehagen har vel prøvd seg? ;)

Eg kjedar meg, mannen er ute og joggar. Flinkingen! Eg tilbaud meg å kjøra bak han, så han slapp å fara ut åleina, men han berre lo av meg... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...