Gå til innhold

livet og tidsklemma

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har mange små glass på lager, så om du kjører opp en stor ladning mat, så kan du fryse ned. Kokt potet, gulerot og litt kjøtt er jo nam! ;)

:)

Skrevet

Han er ikke så glad i mat som har vært fryst. Men har alltids litt rester fra middagen kvelden før og sånt, så middag får han. Ting må bare planlegges!

Skrevet

Vanlige middagsrester er sikkert helt ok. Og da vet du hva det er i maten.

Forresten tror jeg det er noen ledige jobber i bv-tjenesten her i byen. Har hørt noen rykter om at det er folk som slutter der.

Skrevet

Ok! :)

Har du prøvd med suppe i blandet potetmos (ferdig kjøpt i butikken)? Vet ikke om det blir noe godt med brokkoli/sopp suppe. Men det går jo ann å prøve. Det blir litt fastere/mindre søl med potetmos i.

:)

Skrevet

Det er jo ikkje større problem enn ein gjer det til sjølv. Eg syns det gjekk heilt fint, eg. Bortsett frå når han hadde sååå lyst på kaviar-skjeva som mammaen hadde.. ;)

Håpar det går betre med skuldra di, vennen! :kose:

Skrevet

Takk for besøket! :)

Me hadde det super-dupert!

Gratulerar så masse med morsdagen! :gratulerer:

Skrevet

Kikka på den hobbybloggen din, så fine de var!

Lurer på og bestille litt....

Skrevet

Takker MarianneE, lager ikke så mange nå men jeg har jo fortsatt utstyret ;)

Var en tur i Bergen Søndagsengel?!

Skrevet (endret)

Ja, det har jeg glemt å si, men Leon har fått komplimenter for bodyene "dine" flere ganger i barnehagen :jepp:

Syr du noe enda, eller? Leon ønsker seg en sånn liten pose til å henge på senga, som du sydde til M. da du fikk symaskin... :sjenert:

Endret av søndagsengel?
Skrevet

Til å ha leker og bøker i, sånn at han kan få tak i dem når han vokner om morgenen (og kanskje la foreldrene sove en halvtime lenger... *drømme*)

Skrevet (endret)

Sånn kan jeg vel alltids sy ;) Men det klarer du jo selv og :P

Kjøp inn stoff og kantbånd så skal jeg ordne noe!

Vil du låne stempler å lage bodyer så bare si fra!

Endret av liv
Skrevet

Har også vært og tittet på det du har laget. En sånn pose høres praktisk ut.

Skrevet

Koselig at dere titter innom. Var en tur i Fredrikstad i helgen, men ble liggende inne hele lørdagen, spydde... Ikke gøy! Marken hadde deg gøy med moma og bepepar da. Var masse ute :)

Skrevet

Nå ligger Marken på en pute under bordet her og spiser kake ;)

Skrevet

Uff, så dumt at du vart sjuk. Håpar du er betre no. :kose:

Er du tilbake i Oslo no?

Skrevet

Syd du ble dårlig, da. Men slike ting går heldigvis ganske fort over. Og besteforeldre koser seg med barnebarn - av egen erfaring vet jeg det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...