Gå til innhold

livet og tidsklemma

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

No er ho komt heim, så ho kan få svare sjølv. Hehe. Eg skal ikkje kuppe boka di heilt, liv. :ler:

Godt at M fekk hostesaft, håpar han slepp å få feber igjen til kvelden. :klem:

Skrevet

Noen få reagerer på vaksinen med å få meslinger og M er da en av de få! Heldigvis en mild utgave!

Han fikk også hostesaft for han er veldig tett i brystet, surklete og hoster.

Skrevet

Det er vel fryktelig smitsomt? Men kanskje ikke hvis det var en reaksjon.. Tenkte kanskje at vi bør ha det i bakhodet vedr. skjønningen...

Skrevet

Står det smitter 4-6 dager før utbrudd så dere skulle vært ganske sikre samme hva :)

Skrevet

Oki :) Var ikke helt sikker på når han ble åssen syk og sånn, men da er det jo ok ;) God bedring til lille-vennen..

Skrevet

Håper han blir fort frisk! :) Legger igjen en tirsdags :klem:

Skrevet

M er frisk fra meslingene, har vært i barnehagen denne uken og det har gått fint som vanlig! Han er dog veldig gretten hjemme og holder på å få to gjeksler og en hjørnetann! Så han fikk paracett og sovnet rundt 18:40!

I går var vi på Klinikk for allergi og lungesykdom og har fått beskjed om å gi en spray fluitide morgen og kveld selv om han har gode perioder, så heller gå opp til to doser på dårlige uker. Fikk også bekjed om å holde han unna TOMAT! kiwi, sitrus og andre histaminrike matvarer. Det er jo tomat i all barnematglass så det må vi jo droppe helt, ingen pizza, spagetti eller lignende heller. Huff. Må finne på nye matvarer jeg nå!

Skrevet

Det hørtes ganske slitsomt ut, ja. Er det for en periode? Du kan jo prøve ostesaus på pastaen?!

Skrevet

M våknet tidlig og etter en time hadde han 39 i feber. :fortvilet:

Gjest ¤bella¤
Skrevet

Du får flytte hjem til Fredrikstad, så får du litt hjelp med lille gullet. Du kan jo ikke ha mange syktbarndager igjen nå?

Skrevet

tok tempen på han for litt over en time siden og da var den 39.3 med virkende paracett! Så da blir det enda en dag hjemme da...

Skulle gjerne gjort det Siss, men har du jobb til meg da? Det er ingen ting ledig som er aktuelt:( Og dessuten så jobber jo de i Fredrikstad og da!

Gjest ¤bella¤
Skrevet
Skulle gjerne gjort det Siss, men har du jobb til meg da? Det er ingen ting ledig som er aktuelt:( Og dessuten så jobber jo de i Fredrikstad og da!

Jeg vet de jobber i fredrikstad også, men jeg vet også at mormor der er veldig ivrig på å avlaste deg.

Men hva anser du som aktuelt da? Barnevernet? Det er jo ikke akkurat noe ledig i barnevernet her heller da.

Nei, den behandlingen for han mannen din for komme i gang, så kan han hjelpe deg ltt.

Skrevet

Hvis barneverntjenesten er aktuelt så har det nylig vært lyst ut stillinger i denne kommunen + nabokommunen... Sende noen åpne søknader kanskje? Og sjekke litt? Hvis jobb er det eneste som hindrer dere og dere vil??

Skrevet (endret)

Det er jo vanskelig med en jobb som ikke er innenfor barnehagens åpningstider!

Med tanke på at T er syk og at mamma og pappa jobber turnuser!

Jeg søkte på den i Fredrikstad faktisk ;) Men om jeg vil jobbe der er jo noe annet. Det var forresten 32 søkere så jeg tviler på at jeg i det hele tatt kommer på intervju uten erfaring!

Endret av liv

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...