Gå til innhold

livet og tidsklemma

liv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Den dagen det kommer ut en leggesammentøy-robot i klassen under 20 000 så skal jeg ha en! En som legger sammen tøy, selv om jeg sikkert må legge det vekk selv da.

Markus har ikke sovet på dagen i dag, og det har gått veldig fint faktisk. Sovnet uten særlig krangling nå :) Vanligvis kan ha klage og krangle opp til en time før han sovner på kvelden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig at Markus sovnet uten noe om og men!

Har han ikke vært survete selv om han ikke har sovet???

A har sovet 2 ganger i dag nemlig av alle ting, og survet litt og la seg uten et pip litt før 7...

Vært litt småslapp og lav feber i helga, men allikvel!

Leggesammenklærrobotsomogsåleggerdetinniskapetskullejeghatt!

Sammen hva slags pris, nesten! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig koselig å se dere igjen på lørdag! :) Leon brukte vottene i går, og sa mange ganger at det var Markus som hadde kjøpt dem (Maak søpt) :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jepp, la oss legge ned veto der Bettie! Det er kjedligere enn å vaske hus, kanskje jeg skal få vaskehjelpen til å bruke tiden på det i stede for å vaske?

Så søtt Søndagsengel?! Han har jo blitt så flink til å snakke også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kjeder meg, bør helst ikke bruke noe penger, er ingen ting vi egentlig trenger og ute regner det... Kjedlig å gå tur og da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Markus hadde bestemt seg for å ikke sove etter 5:30 i morges så han sovnet tidlig, dvs 10:40 og sov til 12:30 så han fikk seg jo et par timer søvn da, men det er jo i teorien alt for tidlig å stå opp igjen (dvs han var trøtt alt for tidlig). Så vi får finne på noe i ettermiddag, hva aner jeg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært litt dårlig til å skrive i det siste. Har vært hjemme med en syk Mark i dag og blir hjemme i morgen også. Han har sannsynligvis reagert på vaksina han fikk sist mandag. Da var vi på helsestasjon og hadde en forsinket 15 mnd kontroll. Han var jo nesten 16 mnd men det var veldig greit å ta sprøyta etter jul så han slapp å være syk i jula!

Vekt: 13 030 gram

Lengde: 85 cm

Hun synes han virket som en harmonisk og vanlig liten gutt :=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flotte tall på Markus! :)

Vi skal få vaksinen i morgen, gruer meg jeg da...

Får du forresten ekstra sykt-barn-dager siden mannen er syk?

Ha en fin dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er strammet inn reglene på det men jeg har planer om å søke om og bli regnet som enslig forsørger, men det er vist harde krav for å få det.

Mannen har nå også begynt på diagnoseringsprossesen med masse skjemaer som han fyller ut sammen med en psykiatrer på distrikt psykiatrisk senter. Han har inne en søknad om å få dagbehandling, dvs 4-5 ganger i uken med bl.a gruppeterapi. De har begynt å fylle ut skjema, IDC-10, som er om personlighetsforstyrrelse og mannen sa han hadde tegn til det. Men i og med at han ikke er ferdig med skjema enda så er ikke diagnosen ferdig stilt men jeg tipper at det finnes et snev av paranoia i allefall ;) . Skal tilbake og fortsette på torsdag. Kjenner det igjen med at han tar seg nær av alt, også det som ikke var ment slik. Han overtolker av alt, og alt går selvsagt mot han. Men Psykiateren sa at han var vist litt innom flere så vi får nå se neste uke.

De jobber jo med han og da er det greit å vite hva som feiler hn så han får mest mulig hjelp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en ganske omstendelig prosess å få en diagnose. Fordelen med å få det, er at man forstår hvorfor ting blir som de blir, selv om det ikke alltid er så mye å gjøre med diagnosen.

Men kunnskap er alltid bra, og en bevisstgjøring også hos den syke - det hjelper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest ¤bella¤

Ja det var ikke en dag for tidlig at de satt i gang. Syns de har vært utrolige treige, og de har gjort at jeg har mistet store deler av troen min på psykiatrien i det norske helsevesenet. Du vet jo hva jeg syns om den psykologen.

Håper det ordner seg. Da vil nok din hverdag bli enklere, og hans utsikter for å bli bedre må jo stige de også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...