Gå til innhold

livet og tidsklemma

Anbefalte innlegg

Skrevet

vel jeg sitter her enda, har hengt opp tøy og satt på ny vask i mellomtiden da. Har ryddet en del på soverommet i dag og da dukker det opp litt støvete tøy som kunne trengt en tur i maskinen.

Meeen nuh skal jeg slappe av litt i senga. Lov å håpe at Marken sover lenge?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja satser på jobb i morgen. Må jo bare det. Har vært vekk ink to feriedager siden onsdagen sist uke. (Jobbet nesten hele onsdagen og avspaserte litt )

Skrevet

Mannen går på antidepresiva og de tablettene tuller jo en del med følelser og sånt. Og han vet ikke helt hva han føler for meg om dagen. Håper vi kommer oss igjennom dette her. Hater depresjonen hans og hvad en gjør med han.

Skrevet

Depresjon er ikke bare-bare, hverken for den som er deprimnert eller for den som lever sammen med en som er deprimert. Hvis ikke medisinene hjelper ham, kanskje han må prøve noen andre, eller endre dosen?

Håper dere kommer gjennom dette

Skrevet

Går bedre her nå, var nok slitne etter å gå oppå hverandre og være syke alle tre.

Ellers så har jeg bare mamma og pappa med ektefeller samt noen småting igjen til julegaver :)

Skrevet

Jeg så ikke innlegget før nå, jeg! Men jeg håper du har rett i at det bare kom av at det har vært mye slit for dere den siste tiden! Godt å¨høre at det går bedre! :klemmer:

Skrevet

Det med følelsene hans kan bare han finne ut av og det tar sikkert tid men vi får bare gjøre det beste ut av det så lenge.

Skrevet

Ja, må nok ta tiden til hjelp når situasjonen er som den er.. Dere er jo i en risikofylt vanskelig situasjon i utgangspunktet, og med medisiner så øker nok risikoen ja.. Men bare man er klar over det så har man kommet langt på vei. Håper dere finner ut av ting etterhvert, vi har alle gode og mindre gode perioder.. :kose:

Skrevet

Fått barnehagebildene og de var ganske dårlig. Ikke ser han i kamera og han har tårevåte skinn. Ikke noe vi gidder å bruke penger på å kjøpe ut en gang.

Skrevet

Du får ta med kamera og ta bilde der hvor de har tatt bilde, så ser det ut som alle de andre barna sine barnehagebilder

Skrevet

Så dumt med barnehagebildene! Vi venter på å få våre, og jeg er spent på hvordan de ble, altså!! :jepp: Jeg synes gruppebildet er det viktigste, for vi tar jo "tusenvis" av bilder med bare Leon på likevel...

Håper dere får en fin helg! :klemmer:

Skrevet

Hadde det fint på julebord, sov lenge dagen etter og dro rett til Fr.stad. Koste oss der og hjem dagen etter, på søndag.

Skrevet

Så masse du har skrive i bloggen! :overrasket:

Kjekt å få så lang oppdatering sett frå M sine augo. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...