Gå til innhold

livet og tidsklemma

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det var dumt ISS, men vi snakkes jo!

Vært på 1.års kontroll i dag. M veier 11.850 og er 83,5cm lang. Normal og grei utvikling

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så flott og stor mini er :).

Min klump som var født 4.640 gram veiden 10.600g og var 75.5 cm lang på ett års kontrollen.

Håper M blir bedre av sprayen. Ikke noe gøy når de er så tette....

:klem:

Skrevet

Vi har stoppet med sprayen nå, men den gjorde nytten sin ja. M veide 4008 når han ble født, og var 53 cm lang

Skrevet

I dag er det bursdag!!!!

Og M har 39,3 i feber etter sprøyta. Jeg må nesten jobbe i en time i allefall så da må han være hjemme med pappaen så lenge.

Skrevet

takker på veine av knøtten! Tenk 1 år alt. Tiden går fort og det er på de små en ser en blir gammel!

Skrevet

Du kjøpte deg digitalt speilreflekskamera for litt siden, gjorde du ikke? Hvilket var det? Anbefaler du det? Lurer på om jeg skal kjøpe meg et jeg også :jepp:

Iss kjøpte vel også speilrefleks? Da spør jeg henne også! :)

Skrevet

Vi har nesten like kameraer Søndagsengel?, hennes er den nye utgaven av mitt, litt mer avansert og et par tusen dyrere. men ellers er de like.

Liker kamera veldig godt. Kan anbefalle Olympus og Nikon, er de digitale speilrefleks kameraene jeg har brukt.

Skrevet

Da er ditt litt mer i den prisklassen jeg hadde tenkt! :) Er det noe du savner eller ikke er fornøyd med?

Skrevet

Så mange fine bilder du har lagt ut i bloggen!!! Han har blitt stor altså! Gleder meg til å se dere igjen på lørdag! :klemmer:

Skrevet (endret)

Jeg kunne tenkt meg litt mer macro men da må jeg ha en annen linse, ellers er jeg veldig fornøyd.

Du kan få prøve det på lørdag

Endret av liv
Skrevet

Ett år. Det er en begivenhet å feire, det. Håper feberen har gått ned.

Skrevet

Håper dere koser dere alle sammen! Skjønningen har fått feber og rennende nese, så her er det nesedråper og stikkpiller det går i..

Skrevet

Tusen takk for i dag! Det var kjempekoselig! :klemmer: Gode kaker var det også :jepp: Men nå er jeg sliten, altså! Det tar på å være omgitt av ettåringer :fnise:

Skrevet

Markus var så sliten i går kveld han og, tar på med bursdag ja

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...