Gå til innhold

livet og tidsklemma

Anbefalte innlegg

Skrevet

Håpar han snart blir bra igjen! :)

Det ser ut for at det blir vanskeleg for oss å komma i bursdagen til Markus, men me lurer på om me kan komma helga etter i staden for?

Me skulle nemlig eigentleg vore hos svoger og svigerinne på Søraustlandet no i helga som var, men måtte bli heime pga at H var sjuk. Og fekk vita då me meldte avbud der at dei kjem hit nettopp bursdagshelga til M. :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var dumt LT men vi har ingen planer helgen etter vi ;)

Skrevet

I dag føler jeg meg sliten, halvsyk, vondt i hodet, lyst å flytte hjemover, og jeg har lyst på en jobb som er relatert til utdanningen. og ikke minst en mann som er frisk fra den hersens depresjonen.

Skrevet

Kan jeg spørre om det er noen lysere utsikter for mannen eller?? Er kurven på vei oppover???

Skrevet

:klemmer:

Skal nevne deg i morgen, jeg! Du kan jo ringe dem også, og høre om de har behov for flere? Jeg søkte ikke på en utlyst stilling, hadde bare lagt inn en generell søknad :jepp:

Skrevet

Huff da. Ikke moro å være småsyk. Håper du kvikner raskt til igjen.

Og det er slitsomt for den som er frisk å skulle forholde seg til en som er deprimert. Håper du har noen pustehull for deg selv innimellom.

Skrevet
Kan jeg spørre om det er noen lysere utsikter for mannen eller?? Er kurven på vei oppover???

Det går veldig i bølger og nå er den veldig nede, psykologen lurer på om han bør legges inn om han blir værre nå.

Og ja jeg har mine pusterom, heldigvis.

Er hjemme fra jobb i dag og i morgen. Kvalm og diare.

Skrevet

Godt du har dine pusterom, for det trenger du.

Skrevet

Mannen er invitert til sin bror i helgen, det har han så godt av!

Skrevet

Sender en stor klem! :klem:

Håper du finner go'jobben etter hvert! :)

Skrevet

Hei. Koselig at dere stikker innom!

Jeg får besøk fra Bergen i helgen! Gleder meg :)

Skrevet

tok en tur innom legen og legen skrev ut ventoline (astmaspray) for å gi M. Han er så surklete at han hiver etter pusten. Nå sover han. Han sovnet på vei hjem fra apoteket og sov hele veien opp trappa! Blir hjemme med han i dag

Skrevet

Vi må desverre takke nei til helga.. Soppturen blir ikke før senere, men vi har blitt innvitert til bror og svigerinne på middag og kos. Vil nesten prioritere det, vi har endel vi skal ordne i etterkant av dåp o.l.

Men Skjønningen hilser så masse og håper Markus får en fin dag med masse barn og gaver!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...