liv Skrevet 25. juli 2007 Forfatter #1004 Skrevet 25. juli 2007 det ble vist innlegg 1001 men det var svar nr 1000 i allefall! Pakkeliste; Laptop? (det store spørsmålet er om jeg får låne netttilgang, de er litt "dummies" når det gjelder data og egentlig tviler jeg på om jeg får nettverkskoden! Jeg kan jo ødelegge ruteren eller noe sånt (de har hatt mye problemer med ustabil ruter da). ) Meg; To bukser+den jeg har på 1 priatbukse 4 par sokker Truser BH 3 tynne gensere 2 topper 2 tykkere gensere Lille gullet; 4 par sokker 2 bukser 2 gensere 1 joggedress-sett 7 bodyer 1 skjorts 3 kortarmede bodyer Sandaler Sko Olajakke joggedressjakke 3 flasker 1 tutekopp 1 hardtut 1 babyskje til turen Mesoft Gasskluter Handle får jeg kommer frem; Bleier Grøt 4 Middagsglass Frukt Håndbagasje; leker Kamera Meitai Frokost (brød biter til M, orker ikke lage grøt på gardemoen) En ferdig blandet Nan2 pakning Et ekstra skift og bleier Mesoft. Stelleunderlag Gulpekluter Og sikkert noe jeg har glemt
søndagsengel? Skrevet 25. juli 2007 #1006 Skrevet 25. juli 2007 Ja, det blir masse å pakke for korte turer når man skal reise med barn! Spesielt når været er usikkert Ha en god tur!!
Gjest Pax Skrevet 31. juli 2007 #1007 Skrevet 31. juli 2007 Nå er jeg tilbake i Oslo. Når passer det for deg med cafetur?
liv Skrevet 31. juli 2007 Forfatter #1008 Skrevet 31. juli 2007 Hmm, hva med en gang neste uke? Jeg må bare komme meg på jobb og se vaktliste. Begynner i ny jobb i morgen!
Gjest Pax Skrevet 31. juli 2007 #1011 Skrevet 31. juli 2007 Hmm, hva med en gang neste uke? Jeg må bare komme meg på jobb og se vaktliste. Begynner i ny jobb i morgen! Så spennende! Vi kan jo vente litt, den første uka kan ofte være slitsomt. Nye ting å sette seg inn i. Du får se hva du orker, det haster ikke.
søndagsengel? Skrevet 1. august 2007 #1012 Skrevet 1. august 2007 Hei! Hvordan var den først dagen i ny jobb?
liv Skrevet 1. august 2007 Forfatter #1013 Skrevet 1. august 2007 Jo jeg tror denne jobben blir bra Og det hadde gått bra hos dagmammaen også. I morgen skal han være der litt aleine...
Bettie Skrevet 1. august 2007 #1014 Skrevet 1. august 2007 Så fint at det gikk greit hos dagmammaen. Det gjør et lettere å gå på jobb.
søndagsengel? Skrevet 1. august 2007 #1015 Skrevet 1. august 2007 Så fint at du likte deg der! Ja, det er kjempeviktig at man føler seg trygg på at barnet har det bra mens man er på jobb! Jeg ble jo oppringt av en lettere hysterisk dagmamma tre ganger på én dag, fordi Leon ikke slutta å gråte etter at han var levert. Det var en laaaang arbeidsdag, for å si det sånn...
liv Skrevet 5. august 2007 Forfatter #1016 Skrevet 5. august 2007 Har vært en tur i fredrikstad i helgen. Markus var bedt i bursdag. Så da troppet vi opp, ble 10 smårollinger samlet. Krangling om leker og sånt som er vanlig. Ble servert pølse og så kake. Kommer sikkert bilder i bloggen etterhvert. Men nok ikke i dag!
Linn3c Skrevet 6. august 2007 #1017 Skrevet 6. august 2007 Kjekt å ha deg tilbake! Godt at de har kosa dykk i helga. Gler meg til å spela saman igjen!
Bettie Skrevet 6. august 2007 #1018 Skrevet 6. august 2007 Virker som en helt vanlig bursdag for barn i passende alder. Fint at det ser ut til at du vil trives i jobben. Regner med at poden trives hos dagmammaen også.
søndagsengel? Skrevet 6. august 2007 #1019 Skrevet 6. august 2007 Kjempekoselige bilder i bloggen deres! Så ut som en koselig tur! Kunne forretsen tenkt meg en sånn blogg som dere har, i stedet for å bruke piczo. Synes det er slitsomt å oppdatere... Hvordan får jeg en som deres?
iss Skrevet 6. august 2007 #1020 Skrevet 6. august 2007 https://www.blogger.com/start Der starter du Søndagsengel! Og hvis du laster ned picasa som bildeprogram er det gjort på få tastetrykk å legge bilder ut i bloggen fordi de er direktelinket..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå