Gå til innhold

livet og tidsklemma

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det ble vist innlegg 1001 men det var svar nr 1000 i allefall!

Pakkeliste;

Laptop? (det store spørsmålet er om jeg får låne netttilgang, de er litt "dummies" når det gjelder data og egentlig tviler jeg på om jeg får nettverkskoden! Jeg kan jo ødelegge ruteren eller noe sånt (de har hatt mye problemer med ustabil ruter da). )

Meg;

To bukser+den jeg har på

1 priatbukse

4 par sokker

Truser

BH

3 tynne gensere

2 topper

2 tykkere gensere

Lille gullet;

4 par sokker

2 bukser

2 gensere

1 joggedress-sett

7 bodyer

1 skjorts

3 kortarmede bodyer

Sandaler

Sko

Olajakke

joggedressjakke

3 flasker

1 tutekopp

1 hardtut

1 babyskje til turen

Mesoft

Gasskluter

Handle får jeg kommer frem;

Bleier

Grøt

4 Middagsglass

Frukt

Håndbagasje;

leker

Kamera

Meitai

Frokost (brød biter til M, orker ikke lage grøt på gardemoen)

En ferdig blandet Nan2 pakning

Et ekstra skift og bleier

Mesoft.

Stelleunderlag

Gulpekluter

Og sikkert noe jeg har glemt

Skrevet

Så lang liste for tre netter!

Skrevet

Ja, det blir masse å pakke for korte turer når man skal reise med barn! Spesielt når været er usikkert :forvirret: Ha en god tur!! :klem:

Skrevet

Nå er jeg tilbake i Oslo. :) Når passer det for deg med cafetur?

Skrevet

Hmm, hva med en gang neste uke? Jeg må bare komme meg på jobb og se vaktliste. Begynner i ny jobb i morgen!

Skrevet

Spennende med ny jobb. Lykke til i morgen

Skrevet
Hmm, hva med en gang neste uke? Jeg må bare komme meg på jobb og se vaktliste. Begynner i ny jobb i morgen!

Så spennende! Vi kan jo vente litt, den første uka kan ofte være slitsomt. Nye ting å sette seg inn i. Du får se hva du orker, det haster ikke. :)

Skrevet

Hei! Hvordan var den først dagen i ny jobb?

Skrevet

Jo jeg tror denne jobben blir bra :)

Og det hadde gått bra hos dagmammaen også. I morgen skal han være der litt aleine...

Skrevet

Så fint at det gikk greit hos dagmammaen. Det gjør et lettere å gå på jobb.

Skrevet

Så fint at du likte deg der! :) Ja, det er kjempeviktig at man føler seg trygg på at barnet har det bra mens man er på jobb! Jeg ble jo oppringt av en lettere hysterisk dagmamma tre ganger på én dag, fordi Leon ikke slutta å gråte etter at han var levert. Det var en laaaang arbeidsdag, for å si det sånn... :tristbla:

Skrevet

Har vært en tur i fredrikstad i helgen. Markus var bedt i bursdag. Så da troppet vi opp, ble 10 smårollinger samlet. Krangling om leker og sånt som er vanlig. Ble servert pølse og så kake. Kommer sikkert bilder i bloggen etterhvert. Men nok ikke i dag!

Skrevet

Kjekt å ha deg tilbake! :)

Godt at de har kosa dykk i helga. Gler meg til å spela saman igjen! :hoppe:

Skrevet

Virker som en helt vanlig bursdag for barn i passende alder.

Fint at det ser ut til at du vil trives i jobben. Regner med at poden trives hos dagmammaen også.

Skrevet

Kjempekoselige bilder i bloggen deres! Så ut som en koselig tur!

Kunne forretsen tenkt meg en sånn blogg som dere har, i stedet for å bruke piczo. Synes det er slitsomt å oppdatere... Hvordan får jeg en som deres?

Skrevet

https://www.blogger.com/start

Der starter du Søndagsengel! Og hvis du laster ned picasa som bildeprogram er det gjort på få tastetrykk å legge bilder ut i bloggen fordi de er direktelinket..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...