Gå til innhold

livet og tidsklemma

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så bra at hun virker perfekt, og bor såpass nærme dere! Håper hun har gode referanser :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

da har vi dagmamma!

Skrevet

mammas nesten helt nye bil har slukna, så den blir "as we speak" tauet til verkstedet.

Skrevet

:) Så supert med en dagmamma som er rett rundt hjørnet, og som virker grei! :)

Håper regnet forsvinner snart! ;)

Skrevet

Mannen klarte å kommentere at det var langt.. Je right :P Greit at det blir han som leverer og henter men det er faktisk den nærmeste jeg har funnet. 1.3km unna

Gjest baby-E
Skrevet

Nå har vi laget og pyntet 40 muffins, med rosa, lilla og grønn melis :) Tenkte jeg skulle sende med gutta mange, slik at de kan ha noen i bilen oppover...

Skrevet

ja det blir sikkert bra.

Skrevet

Reiser vist til Bergen i morgen tidlig. Jaja, får pakke da. Linn3c, MSN nå :)

Skrevet

Oi, det var visst kjapt bestemt! Håper dere har det fint i Bergen! :)

Skrevet

Så flott at dagmammajakten endte bra.

Håper dere koser dere i Bergen

Skrevet

Hjemme.

Reiste fra Linn3c i 12 tiden men flyet var forsinket en time (Typisk, da rakk vi ikke å få vogna til sovetid. M var kjempe grinete i de siste tyve minuttene før vi fikk gå ombord men sovnet på fanget når vi kom opp i luften. Så da fikk jeg slappet av resten av flyturen. Han sov igjennom landingen men våknet når det begynte å summe og folk skulle av, så da slapp jeg å vekke han ;)

Vi har koset oss og lekt masse, feiret 30 års lag og bare slappet av! Bilder kommer i bloggen etterhvert. (Tviler på at det skjer i kveld, hodepine)

Skrevet

Ikke lett å være liten når reisen går på tvers av søvnbehov.

I dag har det hittil ikke regnet her - fantastisk

Skrevet

Jeg har kjøpt nytt kamera.. Uæææ. Etter mye om og men falt valget på et Olympus E-500. Venter på at batteriet skal bli ferdig ladet og håper på fint vær i morgen så vi kan gå ut og ta masse fine bilder!

Skrevet

Morro at vi har nesten likt! Lettere å hjelpe hverandre da ;)

Skrevet

Men jeg får fortsatt ikke det programmet som følger med til å fungerer skikkelig...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...