Gå til innhold

livet og tidsklemma

Anbefalte innlegg

Skrevet
Skal finne på noe med iss på mandag, være med?

Ja, det vil jeg :tommel:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I og med at ISS har puppeproblemer så får nesten hun bestemme hva hun orker ;)

Skrevet
:ler: Ikke lett med dette styret nei! Vi drar gjerne ut en tur, bare deilig det. Men ikke mange timer hjemmefra lissom... :ler:
Skrevet

Om det er fint vær så kanskje vi kan møtes på togstasjonen og ta fergen over til gamlebyen og om det ikke er fint vi lunsje hos mamma? Jeg kan lage litt god mat og så kan vi kose oss litt... (Og så slipper M å sitte stille!)

Skrevet

Lunsje hos pappa må det bli, jeg er jo der. Ser til gutta. De bare blir med om vi skal noe sted

Skrevet

Det høres bra ut! :) Jeg må ta et lite forbehold, bare. Vi skal ha visning på tirsdag, og skulle klippe plen osv i helgen. Men siden det regner, får vi ikke gjort det i dag. Håper vi kan dra ut i morgen. Hvis ikke må jeg nesten gjøre hvis det er opphold på mandag, tør ikke å la det vente til tirsdag i tilfelle det blir regn igjen. Er støttekontakt fra kl 16, så må få det unna før det. Men håper jeg får truffet dere :tommel:

Skrevet

Har ikke skrevet noe klokkeslett så hva med halv tolv-tolv?

Skrevet

Passer fint her! Vi står opp i ni tiden, og da skal det pumpes og mates.. Åssen var det med parkeringsplass hos faren din? Husker det var litt trangt inn der???

Skrevet

Hallo! Vi får ikke kommet i morgen. Har holdt på i huset i dag, men måtte gi meg da L. ble utålmodig, så det er ting som gjenstår før visningen :forvirret: Håper vi kan sees en annen gang i sommer!!! :klem: Evt. kan jeg jo på tirsdag, hvis dere er i Fr.stad da?

Skrevet

Tirsdag er jeg tilbake i Oslo. Skal snakke med et par dagmammaer. Kommer tilbake 16. og blir til 20-21...

Skrevet

Da har mannen ferie, så det kan hende vi ikke er hjemme. Men vi kan vel snakkes nærmere? ha det hyggelig med besøk i morgen! :)

Skrevet

Har du lyst å komme på besøk da? Fredag, helgen og hele neste uke er ledig...

Skrevet

Tror ikke jeg får det til! :sur: Broren min skal låne Leon fredag og lørdag, søndag er en kjip dag å dra til Oslo på, mandag, tirsdag og torsdag har jeg planer, i tillegg til at svigermor antakelig kommer noen dager til uka...

Skrevet

Det dagmammaprosjektet er ikke lett. Har snakket med nr to og tre i dag. Nr to er definitivt uaktuell, 4 etasje 4 barn, ingen heis og kun en tvillingvogn og ingen over halvannet år. Og hun RØYKER inne!

Nr tre var veldig aktuell, kjempe koselig dame. Bare ett problem, de kommer ikke tilbake fra ferie før 20 august og vi trenger noe fra starten av måneden.

Skrevet

Bare å lete videre da! Ordner seg vel til slutt. ;)

Skrevet

Skal snakke med nr 4 i morgen...

Skrevet (endret)

Så dumt da, hvis du likte nr 3 så godt! Er det ingen andre som kan ha ham de første ukene?

Og herregud, hvem vil ha ungen sin hos nr. 2???

Endret av søndagsengel?
Skrevet

Det er jo før skolestart så kanskje vi kan få tak i en elev/student som har lyst å tjene litt ekstra til skolestart? Trenger egentlig bare fra 11 til halv tre..

Skrevet

dagmamma nr 4 er perfekt Eller i allefall så godt som mulig. Skal ringe referanser i ettermiddag og om alt er bra så har vi dagmamma. Faktisk den nærmeste av alle vi har snakket med! Brukte et kvarter å gå. Hun skal bare ha Markus og ei på to, samt sin egen sønn på fire. Og hun har tidligere jobbet i barnehage.

Nå er markus inne i klesskapet mitt. Kommer sterkere tilbake om en halvtime

Skrevet

Da er Markus lagt, han sov helt til halv ni i morges så da tror jeg vi prøver på en dupp i dag og ser hvordan det går. Vi får gå ut å trille litt rundt 5 tenker jeg, så blir det nok bra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...