liv Skrevet 26. juni 2007 Forfatter #921 Skrevet 26. juni 2007 Hadde en super helg. Lørdag var vi på shopping, søndag var vi på Tusenfryd (og hadde opphold og sol selv om det bøttet ned i sentrum av oslo) og mandag var vi på Toys'r'us og shoppet til Markus. Resultatet av shoppingen i bilder finnes i bloggen Adresse kan fåes på pm! I dag har vi hentet pakke på posten. Må dit i morgen igjen da, for å hente enda en pakke Den nye vognen! Skal prøve å få hentet den før treffet i morgen Så etter treffet skal jeg kjøpe stoff og sy inseat Vet ikke helt hvilke farger jeg vil ha. Vil du ha en Linn? Det blir garantert nok til to!
liv Skrevet 26. juni 2007 Forfatter #922 Skrevet 26. juni 2007 Jo og så må jeg litt. Jeg går opp 1500kr (før skatt da) i lønn i nye jobben!
Bettie Skrevet 26. juni 2007 #923 Skrevet 26. juni 2007 Så hyggelig en helg du har hatt. Dere var jo heldige med været, for det regnet jo uten måte i Oslo. Og så flott med mer penger i lomma. De pleier jo å komme godt med.
liv Skrevet 26. juni 2007 Forfatter #924 Skrevet 26. juni 2007 Deilig med ekstra penger ja. De får nok bein å gå på for på torsdag skal vi treffe potensiell dagmamma... Skummelt...
søndagsengel? Skrevet 26. juni 2007 #925 Skrevet 26. juni 2007 Spennende å treffe den potensielle dagmammaen da! Fant dere henne over nettet? Håper dere liker henne, det er vel ikke så lett å få barnepass for tiden? Ny vogn? Hvilken da?
liv Skrevet 27. juni 2007 Forfatter #926 Skrevet 27. juni 2007 fant henne på nett ja, har mailet litt frem og tilbake og hun virker ganske koselig. Men vi får nå se når vi møter henne! Vogn ja, håper den kommer i dag! Det er en baby jogger 06 modell (city elite tror jeg). Skulle vært i frognerparken i dag jeg men det er store svarte skyer over det området og det bøttet ned her for litt over en time siden. (Og nå er morgenbæsjen klar kjenner jeg på lukten)
Gjest baby-E Skrevet 27. juni 2007 #927 Skrevet 27. juni 2007 Om du skal til fredrikstad til helgen, er det greit jeg overfører penger til kontoen din? Så slipper jeg dra innom banken for å få ut penger. Har ikke bankkort se. Når begynner du i ny jobb da? Bor dagmammaen langt unna eller?
liv Skrevet 27. juni 2007 Forfatter #928 Skrevet 27. juni 2007 dagmamma er på tøyen, norsk dame. Jeg begynner 1.august. Ja du kan bare overføre til meg. så kan jeg ta ut for deg. Nada problema! M og jeg skal være hos pappa fra fredag til lørdag da. men vi tar jo tog sammen ned! Jeg går opp til pappa men jeg håper at mamma kan kjøre sete og bagasjen opp...
liv Skrevet 27. juni 2007 Forfatter #929 Skrevet 27. juni 2007 btw, har du mulighet til å møte meg der bussen stopper? 37 bussen mellom Oslo city og byporten.. Trenger hjelp med sete. Må jo ha med det
Bettie Skrevet 27. juni 2007 #930 Skrevet 27. juni 2007 Håper dagmammaen svarer til det inntrykket du har fått. Det er jo litt skummelt å overlate det viktigste man har i livet til noen andre, men det pleier jo som regel å gå veldig bra.
Gjest baby-E Skrevet 27. juni 2007 #931 Skrevet 27. juni 2007 btw, har du mulighet til å møte meg der bussen stopper? 37 bussen mellom Oslo city og byporten.. Trenger hjelp med sete. Må jo ha med det Kan jeg sikkert F skal jo sove hos mamma fra torsdag til fredag, så det er jo ikke plass til dere i bilen...Men jeg pratet med mamma og jeg kunne overføre penger til henne i stedet...
liv Skrevet 27. juni 2007 Forfatter #932 Skrevet 27. juni 2007 vet det ikke er plass til oss i bilen, men håper det er plass til sete!
liv Skrevet 28. juni 2007 Forfatter #933 Skrevet 28. juni 2007 M sov til kvart over ÅTTE! en time lenger enn han pleier. Og vi gjorde ikke noe spesielt i går... Men deilig med en ekstra time søvn i morges!
Linn3c Skrevet 28. juni 2007 #934 Skrevet 28. juni 2007 Herlig med ekstra søvn, ja! Skulle ønske det var meg! Eg går rundt her som ein zombie i dag. H stod opp før seks, og sidan eg skulle ha bilen i dag måtte eg kjøre R på jobb. Og då sov H førse luren i bilen og eg vart snytt for luren min. Gler meg til å få post av deg! :-D
søndagsengel? Skrevet 28. juni 2007 #935 Skrevet 28. juni 2007 Så i Aftenposten i dag at Arken barnehage har ledige plasser for barn fra 0-3 år. Det er på Bjørndal, jeg aner ikke hvor det ligger i forhold til dere, da. Når drar dere hjem fra Fredrikstad igjen?
liv Skrevet 28. juni 2007 Forfatter #936 Skrevet 28. juni 2007 Vi bruker en time på å komme oss til Bjørndal, hver vei! Dagmammaen vi snakket med i dag er nok ikke aktuell. Synes leiligheten er alt for liten (type under 50) for 3 barn på året + hennes eget barn. Greit at de er mye ute men det er jo ikke verdens beste vær på høsten her heller da. Skal møte to nye på tirsdag. Reiser hjem med 9 toget i morgen tidlig. Lyst å komme å leke hos pappa i 11 tiden? Er hjemme aleine...
liv Skrevet 28. juni 2007 Forfatter #937 Skrevet 28. juni 2007 Gler meg til å få post av deg! :-D Går på posten med en gang Markus våkner, sansynligvis våkner han rundt fire.
søndagsengel? Skrevet 28. juni 2007 #938 Skrevet 28. juni 2007 Reiser hjem med 9 toget i morgen tidlig. Lyst å komme å leke hos pappa i 11 tiden? Er hjemme aleine... Det passer ikke i morgen, dessverre! Men hva med en dag til uka, hvis dere er der da også? Synd dere ikke vil ha ham hos dagmammaen dere var hos i dag, men godt dere har to til å sjekke ut! En time hver vei til barnehagen er mye!
liv Skrevet 28. juni 2007 Forfatter #939 Skrevet 28. juni 2007 ja en time hver vei blir litt for mye. Skal finne på noe med iss på mandag, være med?
Bettie Skrevet 28. juni 2007 #940 Skrevet 28. juni 2007 Fint at du har to andre kandidater også. Og det er jo en stund til 1.august. Ha en fin tur til Planlebyen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå