Gå til innhold

livet og tidsklemma

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sikkert deilig at han sov litt lenger i dag. Hatt en bra søndag ellers?

Skrevet

Ute har det regnet men inne har vi kost oss veldig. Vi har sunget og lekt :)

Skrevet

Vi jobber med å få M til å sovne uten at vi sitter der og drar fingrene igjennom håret og sånn. Vi går inn hvert 5 minutt og blir inne et par minutter, roer han ned og sånt før vi får ut, før han sovner! I går tok det 45 minutter. I dag tok det en halvtime. Så da går det rett vei i allefall!

Skrevet

Hallo!! Sorry for at jeg ikke tekstet deg på lørdag!!! Vi var ikke inne før nærmere halv fire, og da ble det lunsj/middag med lillebror, og så var det bare å gå på hotellet for å ordne seg til festen. Hadde ikke nr ditt på den nye mobilen, og så gadd jeg ikke å skrive til 1881 for å finne det, så lenge det ikke ble tid til å treffes :rodme:

Men vi har jo fri en del uker til begge to, så en togtur inn til Oslo med Leon er ikke å forakte!! :)

Så fint at det går bedre og bedre å legge ham uten å sitte der :tommel:

Skrevet

Regnet med at dere hadde nok å gjøre på lørdag ja! Gratulerer med ny mobil! Lagre meg ;)

Skrevet

Markus sovnet uten noe særlig hyling i dag, litt protestering og så hørte jeg han snakket litt med bamsen og innen 5 minutter etter at jeg hadde gått ut så sov han!

Skrevet

Så flott, da. Virker som du har funnet en god måte å få til en soverutine på.

Skrevet
Markus sovnet uten noe særlig hyling i dag, litt protestering og så hørte jeg han snakket litt med bamsen og innen 5 minutter etter at jeg hadde gått ut så sov han!

Så flott! :hoppe:

Skrevet

Vi får nå se om det går like lett i kveld!

Skrevet

20 minutter og han hyler fortsatt...

Skrevet

Det er en lite morsom periode dere har, men det vil gi seg etterhvert.

Skrevet

en halv time tok det i kveld. Tror kanskje jeg la han ned fem minutter for tidlig... Her gjelder det å være sterk ja Bettie. Gir oss ikke vi ;) Så han må vel kapitulere tilslutt?

Skrevet

sovnet i løpet at fem-seks minutter i kveld :hoppe:

Nå er første omgang i tippeligarunde 12 ferdig og ffk ligger under 1-0 mot Sandefjord. Ikke bra...

Skrevet

Men vi klarte uavgjort til slutt. Ikke akkurat en toppkamp, men greit nok med poengdeling.

Hadde et lite Nurk på besøk i kveld, og han er avgjort ikke innstilt på å sove om natta. Misunner ikke foreldrene som må jobbe med den saken.

Så fint at det gikk greit igjen hos dere.

Skrevet

Jeg lot han være oppe til kvart over syv i dag, tror det var det som gjorde utfallet. Han van akkurat passe trøtt. Hvor gammelt er nurket du hadde på besøk da?

Skrevet

Nurket er akkurat 5 mnd. gammel, og selvfølgelig helt til å spise opp.

Skrevet

5 mnd er en fin alder, ligger relativt i ro når en legger fra de og angsten for den store verden har ikke begynt helt enda...

Men det er det å snu de hele tiden når de ruller seg over på magen og vil ligge på ryggen da ;)

Skrevet

Har besøk av fadderbarnet mitt i helgen så det blir nok en stund til jeg får vært her igjen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...