Gå til innhold

livet og tidsklemma

Fremhevede innlegg

Skrevet

Markus var grinete nå så jeg la han ned i senga si, så kan han ligge der å klage. Tror han er litt småtrøtt og bortskjemt på oppmerksomhet fra vi hadde besøk. Får vel ta en tur inn til han...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

og da sover han så da tar jeg en dupp og ;)

Skrevet

I dag har vi vært på barselstreff, vært i parken et par timer. Koselig det! M er den eneste som krabber av de som var der i dag. Nå krabber han mer enn han kryper og begynner å få skikkelig teken på det!

Skrevet

Høres ut som dere har mnoen fine sommerdager! :sol: Mannen og jeg skal til Oslo på lørdag. Har barnevakt, skal på fest på kvelden og ligge over til søndag. Kommer innover en gang mellom 12 og 15, så vi kan jo kanskje sees hvis det passer sånn?

Skrevet

Har ingen planer lørdag så bare send en melding dere. Tid til en lunsj?

Skrevet

Poden er kanskje litt plaget av sommervarmen også. Det blir litt å passe på når han får opp farta med krabbinga.

Skrevet

Huff, tann på vei og M er helt utavseg, hyler og griner.. Og mamma er trøtt. Pappaen sitter der litt nå så da skal jeg snike til meg litt søvn.

Skrevet

Det er ikke en, men to tenner på vei...

Skrevet
Har ingen planer lørdag så bare send en melding dere. Tid til en lunsj?

Jeg tror vi skal oppom broren min, så det er mulig lunsjen blir hos ham. Men sender melding, jeg! :tommel:

Skrevet

Klart han er litt utafor når det er tenner på vei. Han kan snart bite skikkelig fra seg nå, da.

Skrevet

Han har 5, fikk en, gikk nesten halvannen måned og så kom fire på en uke. Nå er det to til som plager han. Har jo snart nok så vi slipper å kjøpe gebis ;)

Skrevet

Spennande med to tenner på veg då! Trur kanskje det er to på veg her også, men er vanskelig å sjå enno.

Skrevet

Det går litt i rykk og napp med tenner. Og det er ikke alle tenner som er like plagsomme å få.

Skrevet

Da er nr 6 igjennom tannkjøttet. Kjenner den men ser den ikke enda.

Skrevet

Da blir han nok i bedre humør igjen

Skrevet

I dag har vi bare tatt det med ro, jeg har vasket vogntrekket for M har spist mat i vogna.. Fingermerker ja...

Vi var en tur ute og koste oss litt men jeg tror kanskje M også er allergisk mot gress :( Klør og klør i øynene når han ligger der. Blir ikke rød men vi får be om en allergitest...

Skrevet

Forstår lite. M sov til kvart over 8! Han våkner vanligvis ca syv.

Skrevet

Så deilig! :)

Han har nok endelig fått slappa av frå tannkjøttvondt!

Skrevet

Takk! Si fra om du trenger hjelp til noe!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...