Gå til innhold

livet og tidsklemma

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sjalabais! Vi skal til Oslo på dagen i morgen, konsert med lillebror. Har bil, så hvis det passer sånn og dere er hjemme, kan vi kanskje komme og hente vuggen? Ingen hast for vår del altså, bare hvis du vil bli kvitt den! Ikke sikkert jeg kommer innom her før det, så send i såfall sms/ring!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I dag har vi vært på foreldre og barn festivalen...

Vi kjøpte en sack'n'seat, IdaT heldrakt, reiseseng og leker, bl.a en giraff sak fra fisherprice med baller og musikk.

Vi skulle hatt noen flere leker og men de var utsolgt så da får vi ta en tur på Rudo og kjøpe de!

Skrevet

:bursdag:

Håper dagen din blir knall!!!

Skrevet

Takker og bukker!

Skrevet

Bursdag? Gratulerer så masse. Du må ha vært skikkelig snill i året som har gått, siden det er så flott vær i dag :sol:

Skrevet

I dag kommer linn3c og lille gutten. Vi gleder oss!

Skrevet

Ja det er kjempe koselig. I morgen skal vi på DOGA og se på utstilling fra kunsthøgskolen. En slektning langt utti rekkene er med på utstillingen.

Skrevet

Har du takket ja til jobben du ble ringt om da vi var på vei til IKEA?

Skrevet

jeg har faktisk fortsatt ikke fått tilbudet i posten så jeg må ringe de i dag. Jeg takket jo ja på telefonen da, med forbehold om at jeg ville se avtalen først.

Skrevet

Spennende med jobbtilbud, da.

Skrevet

Har snakket med faglederen i dag og hun fortalte at det er en annen avdeling i den bydelen som sender ut kontrakt og sånt og at de har en tendens til å være litt trege. Men at papirer kommer...

Skrevet

Så kjekt det er å vera på besøk hos dåke! Tusen takk for at eg får låna maskina di! :-D

Skrevet

I dag har vi hentet bilder og vært på st.hanshaugen. Er bydelsdagen i dag. Markus har grøske på knærne og jord under neglene ;)

Skrevet

Han har hatt en fin dag med andre ord.

Skrevet

I dag har vi bare tatt det med ro, vært litt i sandkassa og slappet av. Lurer på om Markus begynner å bli klar for å gå over til en dupp jeg.

Skrevet

Det er vel varmt for en liten kropp også. Men sankasser pleier være et bra sted å være for sånne små.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...