Gå til innhold

livet og tidsklemma

Anbefalte innlegg

Skrevet

En tromme kan brukes til så mangt.

Jeg skal også se toget i Fredrikstad 17.mai. Lillefrøkna skal ut og gå, så da må jeg jo bare stå klar med fotoapparatet. Og så er det første 17.mai til Nurkst, selv om han kommer til å sove seg gjennom det meste.

Skrevet

Kompromiss i heimen ;) T kommer 17 mai på morgenen og drar igjen på ettermiddagen når han føler han ikke orker mer.

Ja jeg kan ta med bilsete hjem så drar vi på Ikea på mandag :) Men jeg har vogn også da, får du plass til begge i bilen da?

Skrevet

Småbrødrene våre skal også ut å gå i tog, en med sin klasse (2.) og en som duskbærer i skolekorps.

Skrevet
Kompromiss i heimen ;) T kommer 17 mai på morgenen og drar igjen på ettermiddagen når han føler han ikke orker mer.

Ja jeg kan ta med bilsete hjem så drar vi på Ikea på mandag :) Men jeg har vogn også da, får du plass til begge i bilen da?

Så bra at han blir med likevel!! :) han kommer sikkert til å være glad for det i etterkant!

Jeg trenger ikke å ha med vogn, så da blir det plass til din. Men det blir liten plass hvis vi skal handle noe stort, da... Regner ikke med det egentlig, blir mest for å titte, og kjøpe noen småting :Nikke:

Skrevet

Blir jo plass mellom gutta og ;)

Skrevet
Blir jo plass mellom gutta og ;)

Ja, det gjør det jo. Og under vogna, hvis vi kjøper noe som er flatpakket :) Kunne tenkt meg å kjøre når det er sovetid for Leon jeg, ca 10.30. Synes du det er en grei tid, eller er det for sent?

Skrevet

Kjører du fra deg halv 11 eller er du her halv 11? (Hos pappa)

Skrevet
Kjører du fra deg halv 11 eller er du her halv 11? (Hos pappa)

Kjører nok herfra ca 10.30. Eller kanskje nærmere 11 egentlig... Ok at jeg ringer når jeg kjører?

Skrevet

Hjemme etter en lang tur til fredrikstad, avsluttet med Ikea med Søndagsengel og hennes vakre sønn:)

Skrevet

Handlet du noe på IKEA?

Skrevet

ble en hylle og noen andre småting som er "kjekt å ha" ;)

Skrevet

To nye tenner i dag, begge oppe. Status er da en nede og to oppe :)

Bra nattevåket i natt ikke var forgjeves :)

Gjest baby-E
Skrevet

De popper nok ut nå ;)

Noen bilder og oppdatering fra 17mai på hjemmesiden snart eller?

Skrevet

Må bare huske å ta med kamera inn til pc'n så kommer det nok ;)

Skrevet
De popper nok ut nå ;)

Noen bilder og oppdatering fra 17mai på hjemmesiden snart eller?

Done!

Skrevet

Det er en stri når unger holder på å få tenner, men de er jo knusbedårende med sine blondekantede risengrynstenner, da.

Skrevet

Jepp. I går kveld våknet han hver time fra 19 til to... I kveld har vi ikke hørt noe fra han siden han sovnet kl 19! Så det er tydlig at tennene plaget han i går.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...