Gå til innhold

livet og tidsklemma

Fremhevede innlegg

Skrevet

Skal ta en bytur i morgen å se hva jeg finner av bodyer. De hadde to på HM til 79,50 her om dagen, tror det var i 86 og men ikke sikker. Skal titte :)

Hva vil du ha på da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Skal ta en bytur i morgen å se hva jeg finner av bodyer. De hadde to på HM til 79,50 her om dagen, tror det var i 86 og men ikke sikker. Skal titte :)

Hva vil du ha på da?

Han har noen bodyer i 92 også, du kan godt kjøpe det hvis du ikke finner 86. Jeg tror en med Pappagutt hadde slått an her i huset ;)

Skrevet
:) Da skal jeg se hva jeg finner! Kortarmet om det blir i 92 eller?(For det passer vel i sommer?)
Skrevet
Mamma + Pappa = Meg

Vi har en body med den teksten fra Cubus :)

Skrevet

Stilig blogg! Ser berre det øverste bildet...

Skrevet

Flere bodyer er lagt inn, og så har jeg rettet på den posten du nevnte

Skrevet (endret)

Naboene dine vil ikke ha en med "My mums loves me" eller "I (Hjerte) my mums!" da? (Om det blir rett engelsk?)

Endret av liv
Skrevet

Markus har begynt å bable :) Skikkelig baaaabaaababaaa, tataaataa, mamaamaaa, dadaadaaa

Skrevet
:) Da skal jeg se hva jeg finner! Kortarmet om det blir i 92 eller?(For det passer vel i sommer?)

:Nikke: Høres bra ut! :tommelsmil: Skikkelig fine bodyer i bloggen din!

Skrevet

Fant ingen body i 92 jeg men jeg har ordnet en i 86 :) Maler på den i helgen og sender den på tirsdag tenker jeg

Skrevet

Ble en rask tur til Fredrikstad torsdag til i dag. I går hadde jeg besøk av Søndagsengel og hennes guttunge :) Som gikk derfra med to bodyer med trykk ;) En jeg hadde lagt og en hun lagde mens gutten hennes sov.

Skrevet

Er travle tider for tiden, så vanskelig å treffe deg når du er i byen :sur:

Jaja, vi har jo kontakten her da ;)

Skrevet

I nesten alle stillinger utlyst så kreves etterutdanning så jeg tenkte jeg skulle titte på hva som er tilgjengelig men hva finner jeg?

Søkere må dokumentere minimum 3-årig helse- og/eller sosialfaglig utdanning, og relevant praksis i miljøterapi, minimum to år etter endt grunnutdanning.

Hvordan er det meningen at en skal få jobb når alle jobber krever videreutdanning mens videreutdanning krever to års jobbing ?

Gjest baby-E
Skrevet
Jeg har blitt allergisk mot pus :( Har vært det en stund men spist tabletter, har prøvd mange slag men jeg finner ingen som virker og nå har jeg fått streng beskjed av asmaspesialisten på Louisenberg at katten må bort. Stakkars lille store snille pus.

Hva er det jeg leser?

Dere får ikke ta livet av han altså, for du viste du var allergisk når du fikk han. Da får dere vente til dere finner ett godt hjem til han. Verdens fineste pus, som jeg tross alt hjalp til verden!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...